RUGGIGT snyggt!Dags att börja köra vit tavla nu när det närmar sig vår..
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
RUGGIGT snyggt!Dags att börja köra vit tavla nu när det närmar sig vår..
![]()
Hur är lädret? Sitter skönt? Var har du hittat det?RUGGIGT snyggt!
Har det hänt nåt med tavlan eller är det bilden som luras?Mer färg på tavlan än på min blekfis hy
![]()
Tavlan har utöver gilttrycket åldrats till en brun färg, brukar kallas tropical dial. Olika faktorer kan vara anledningen till denna premium-missfärgning, ofta fukt..Har det hänt nåt med tavlan eller är det bilden som luras?![]()
Mmm, antog att det var nåt såntTavlan har utöver gilttrycket åldrats till en brun färg, brukar kallas tropical dial. Olika faktorer kan vara anledningen till denna premium-missfärgning, ofta fukt..
Tavlan är ordentligt matt, den bruna färgen kommer bäst fram i starkt solljus.
Andra bilder som ref..
![]()
![]()
Riktigt fina bilder!Får passa på när frun tar sovmorgon och ta några bilder på "hennes" datejustRef 16234
![]()
![]()
Snyggt!Får passa på när frun tar sovmorgon och ta några bilder på "hennes" datejustRef 16234
![]()
![]()
Ingen tråkig tavla det där!Tavlan har utöver gilttrycket åldrats till en brun färg, brukar kallas tropical dial. Olika faktorer kan vara anledningen till denna premium-missfärgning, ofta fukt..
Tavlan är ordentligt matt, den bruna färgen kommer bäst fram i starkt solljus.
Andra bilder som ref..
![]()
![]()
Letar efter en vit/svart (första dj), vad rekommenderar folket då? Inga övriga preferenser egentligen. Tanken är väl att den ska kunna funka till både skjorta men även mer casual kläder.
Några bra säljare att hålla koll på hos chrono24?
Tack på förhand![]()
Vad jag har sett här på KS, talar inte av egna erfarenheter, så är eoria.it en bra säljare på c24
Köpte min därifrån, inga konstigheter.Tack för tipset. Har kollat en del på just eoria faktiskt.
Vad säger ni andra? Är eoria bra, finns det bättre?
Ok tackKöpte min därifrån, inga konstigheter.pluswatch har många rekommendationer oxå.
Fick eora-box med nåt slags garantipapper, det du ser på bilderna helt enkelt. Får du originalbox skriver dom det.Ok tacknär du köpte därifrån fick du med något annat än klockan? Box, certifikat osv?
Fick eora-box med nåt slags garantipapper, det du ser på bilderna helt enkelt. Får du originalbox skriver dom det.
Klart de är!Jag är nu helt säker på att Date och Datejust är de mest perfekta klockor som någonsin tillverkas. Passar till allt! (I vardagen)
![]()
![]()
Snygg tavla!Jag är nu helt säker på att Date och Datejust är de mest perfekta klockor som någonsin tillverkas. Passar till allt! (I vardagen)
![]()
![]()
Den Daten är ju riktigt bra!Jag är nu helt säker på att Date och Datejust är de mest perfekta klockor som någonsin tillverkas. Passar till allt! (I vardagen)
![]()
![]()