Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ny klocka eller tavla? hur som stort grattis!
...äntligen!
Ny klockaNy klocka eller tavla? hur som stort grattis!
...äntligen!
Grymt, Grattis igenNy klocka
Tack Jag hade hade lite besluts ångest om jag skulle ha blå tavla, men nu ångrar jag mig inte en sekund!Grattis! Perfekt med ljus tavla till våren och sommaren
Tack Jag hade hade lite besluts ångest om jag skulle ha blå tavla, men nu ångrar jag mig inte en sekund!
Alltid länk på, närmare sagt jubileeSnart sommar! (Man får väl drömma?) Brukar ni styla om era DJ då med nått roligt band?
Är på jakt efter ny sommardress till 16234
Tips? Lägg gärna upp wristshots!
Länk till en annan tråd jag ställt fler frågor ang. detta ämne, som jag gärna tar emot svar på: Den stora tråden om klockarmband
Japp jubileé är det som sitter på här med. Gillar den bäst. Men tänkte att omväxling förnöjer Speciellt nu till sommaren.Alltid länk på, närmare sagt jubilee
För min del tappa klockan sin känsla trots det fina bandet, stod ut i en dag sen åkte länken på igenJapp jubileé är det som sitter på här med. Gillar den bäst. Men tänkte att omväxling förnöjer Speciellt nu till sommaren.
Grattis till en riktigt snygg combo
...äntligen!
Jag tycker att Perlon är ruggigt stiligt på Datejust. Gärna ett som matchar eller kompletterar tavlan. Vad har du för färg på din tavla?Snart sommar! (Man får väl drömma?) Brukar ni styla om era DJ då med nått roligt band?
Är på jakt efter ny sommardress till 16234
Tips? Lägg gärna upp wristshots!
Länk till en annan tråd jag ställt fler frågor ang. detta ämne, som jag gärna tar emot svar på: Den stora tråden om klockarmband
Slänger upp en bild ocksåJapp jubileé är det som sitter på här med. Gillar den bäst. Men tänkte att omväxling förnöjer Speciellt nu till sommaren.
Jag tycker att Perlon är ruggigt stiligt på Datejust. Gärna ett som matchar eller kompletterar tavlan. Vad har du för färg på din tavla?
Jag har faktiskt beställt ett färgglatt Perlon, men det kommer inte förrän i nästa vecka. Fick mail att säljaren hade åkt på påskledighet..
Men är sugen på fler. Som sagt något snyggt brunt läder..
Kanske mocka? Nått annat snyggt..? Problemet är storleken, antar att de flesta är väldigt långa..
Så man kan måttbeställa där ifrån alltså? PerfektBeställ custom från @Kvisten aka Kvistvik.se
Jag har flera band därifrån och är mycket nöjd. Skickar mina mått, då jag också har smala handleder...
Går hitta från ca 17k i ok skick. Skulle nog kika runt 20-21 för något servat.Vad är rimligt för en 1601a head-only? Lite sugen...
Ja, men inte till sexsiffriga referenser. Du får titta efter de äldre 15200, 15000.19mm jubilee till Date, har det någonsin gjorts? Har en 115200 och är sugen på att byta från Oyster
Tack!Ja, men inte till sexsiffriga referenser. Du får titta efter de äldre 15200, 15000.
Mvh A
Så vitt jag vet, så finns det vare sig jubilelänk, eller ändlänkar för jubile, som passar 115200. Till 115200 passar bara de nya oysterlänkarna med fast monterade så kallade solida ändlänkar med 19 mm bandhornsbredd.Tack!
En till fråga, enlinks, Fyfan vilket träsk det är, läser siffror hit och dit och blir inte klokare. Har du, eller någon annan en aning om vilka enlinks som skulle passa 115200?
Tack!
Grattis till en gammal godingFår ta och bjuda på en bild på mitt senaste köp! Glad påsk
Ouff, vad de har stuckit sen jag letade sist. Tack för svar!Går hitta från ca 17k i ok skick. Skulle nog kika runt 20-21 för något servat.
-går såklart hitta både för 14 och 30k också. Men headonly/läder hade jag som sagt kikat på runt 20.