Zalath
Silver
Kul! En DJ är ju en nästintill perfekt unisexklocka, kan ju vara kul att dela med sig av galenskapen!Sweet!
Nu är man ännu mer sugen på en. Måste bara lura frugan att den inte är något för henne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul! En DJ är ju en nästintill perfekt unisexklocka, kan ju vara kul att dela med sig av galenskapen!Sweet!
Nu är man ännu mer sugen på en. Måste bara lura frugan att den inte är något för henne
Kul! En DJ är ju en nästintill perfekt unisexklocka, kan ju vara kul att dela med sig av galenskapen!
Låter trevligt! En midsize smpc låter som en kanonklocka för de flesta tillfällen tycker jag!Absolut! Frugan har en midsize smpc nu och ett växande intresse. Fördelen med detta ör att jag kan hänga betydligt mycket mer på KS och andra klckrelaterade hemsidor utan att det blir sura miner
Har du trashat klockan?@Nymans Ur 1851 vad kostar en silverfärgad tavla till en Datejus 1600? Och vad kostar en ny slät ring till 1600?
Vänliga hälsningar.
Näe, till en kompisHar du trashat klockan?
Aha. Har du kvar din?Näe, till en kompis
Vad skiljer en DJ 1600 från en 1603? Samma Size?Comeback i tråden med en "ny" Datejust.
Denna gång en 1600 -66.
Door stop-tavla, Alphavisare och 7836 länk bidrar till mysfaktorn
Fan helt löjligt nöjd
Största tellen på skillnad är olika glasringar.Vad skiljer en DJ 1600 från en 1603? Samma Size?
Edit: såg nu att den är 36mm
Men plexi på båda förstås...Största tellen på skillnad är olika glasringar.
1600=slät glasring
1603=räfflad glasring
Japp. Det skall upp i femsiffrigt för safir.Men plexi på båda förstås...
Härligt Vilket fjäll är du på?Dj funkar verkligen överallt. Hade med min på en fjälltur. Den fick träffa såväl renar som ensamhet och härligt väder. Och kalla jokkar.
Frugan har den, men lånar iblandAha. Har du kvar din?
Norra storfjället, dvs Vindelfjällen. Mer exakt mellan Umasjö och Tärnasjön.Härligt Vilket fjäll är du på?
Då får man äntligen komma tillbaka till denna mycket trevliga tråd! Här mitt nytillskott
Grattis, bra val!Vacker! Har en likadan fast med vitguldsring som jag väntar på från Nymans.
Grattis!!Då får man äntligen komma tillbaka till denna mycket trevliga tråd! Här mitt nytillskott
Fasen, missat detta helt!När jag ändå är igång
Datejust 1601/8 från -75
Datejust 1601 med wideboy index och visare från -73
Fasen, missat detta helt!
Grym 1601/8, grattis @Wi
-75.. årsklocka för mig, den där måste jag försöka finta av dig
Ja eller de upplevs i alla fall stabilareBär en modern DJ mycket större än en 160x?
Jupp, sen är frågan om det är mycket eller ej.Bär en modern DJ mycket större än en 160x?
Edit: får slänga in en bild på dagens
Gillar den, men för stor för mig. En bekant har en sån med blå tavla och den är riktigt maffig.Är det några som kör den DJ 2:an? Eller är den helt enkelt för stor. Blivit lite kär i 116334...
Bra fråga. Upplever den som för svullig.Är det några som kör den DJ 2:an? Eller är den helt enkelt för stor. Blivit lite kär i 116334...