42 eller 41 mm?Gillar den, men för stor för mig. En bekant har en sån med blå tavla och den är riktigt maffig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
42 eller 41 mm?Gillar den, men för stor för mig. En bekant har en sån med blå tavla och den är riktigt maffig.
41 mm är dj2. Explorer 2 är 42 mm.42 eller 41 mm?
Fick för mig att man gått ner en mm på nya dj 2. Men även sängen kan ha fläckar.41 mm är dj2. Explorer 2 är 42 mm.
Brun tavla?Såg denna för ett par dagar sen. 41 mm men jäkligt nice
Brun tavla?
Bär en modern DJ mycket större än en 160x?
Edit: får slänga in en bild på dagens
Allt är ju relativt, men ja. Jag har haft en 1601 och sexsiffriga DJ samtidigt och sexsiffriga bär större. Helt olika djur! Du kan absolut köra båda i en samling.
Tycker nog forfarande att tuxedo datejust är den finaste du har haft i din samling... Förutom Reverson då.
Är dom små får man ta två.Så fin att jag köpte två
Är dom små får man ta två.
Håller med. Så fin att en numera pryder min handled.Tycker nog forfarande att tuxedo datejust är den finaste du har haft i din samling... Förutom Reverson då.
Håller med. Så fin att en numera pryder min handled.
Men blåtavlad e snygg den med. Och rosa...
Blå med diamanter... Den var helt sjuk. Minns hur glad jag var den dagen! Gick med ett leende från Nymans Ur till tåget...
Nice! Är den längre lug till lug eller bara lite "fetare"?Allt är ju relativt, men ja. Jag har haft en 1601 och sexsiffriga DJ samtidigt och sexsiffriga bär större. Helt olika djur! Du kan absolut köra båda i en samling.
Nice! Är den längre lug till lug eller bara lite "fetare"?
Kostar några tusen. Alla fyrsiffriga DJ har plexiglasTittar lite på vintage (1601, 1602 , 1603, 1600) vad kostar det att serva dessa? Finns det vintage datejust med safir eller är det plexi? ( vet att de jag nämnde har plexi)
Och femsiffriga referenser är alltid nyare DJs? Eller har jag fel?Kostar några tusen. Alla fyrsiffriga DJ har plexiglas
Stämmer. De har safirglasOch femsiffriga referenser är alltid nyare DJs? Eller har jag fel?
Stämmer. De har safirglas
Ja, femsiffrig DJ kom i slutet på -80talet, tror det var -88.Har verkligen alla 5 siffriga DJ:s safir?
Ja, femsiffrig DJ kom i slutet på -80talet, tror det var -88.
Jag har en 16030 från -84 som har plexi, samt en 16013 från -78 som också har plexi.
Slutsats? Långt ifrån alla femsiffriga DJ har safirglas om ens någon? Trodde det kom på sexsiffriga
Ahh sorry, jag tänkte på 16200. Från den refen har alla safir, kom slutet 80tal...Jag har en 16030 från -84 som har plexi, samt en 16013 från -78 som också har plexi.
Slutsats? Långt ifrån alla femsiffriga DJ har safirglas om ens någon? Trodde det kom på sexsiffriga
16200 har safir. Tänkte inte på 1601x och 1603x.Jag har en 16030 från -84 som har plexi, samt en 16013 från -78 som också har plexi.
Ifall tredje siffran är en 0:a så är det plexi läste jag, annan siffra så är det safir16200 har safir. Tänkte inte på 1601x och 1603x.