Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hrattis. Välkommen till dj-tråden.Det var dags att komplettera min 114060 med något nättare, subben kan kännas lite för fläskig ibland. Ambitionen är att bara behålla en. Gillar den här skarpt, och länken är en dröm!
Tack! Ja, svart som själenHrattis. Välkommen till dj-tråden.
Är det en svart tavla?
Är inte en sub och en DJ den perfekta kombon?Det var dags att komplettera min 114060 med något nättare, subben kan kännas lite för fläskig ibland. Ambitionen är att bara behålla en. Gillar den här skarpt, och länken är en dröm!
Min drömklocka just nu.. Vad är det för referens?Det var dags att komplettera min 114060 med något nättare, subben kan kännas lite för fläskig ibland. Ambitionen är att bara behålla en. Gillar den här skarpt, och länken är en dröm!
Grym den därNu kan jag också posta i den här tråden
Haha nej, aldrig slagit i den Trivs under manschettenSäkert bara repigare hos dig nu
116200 med slät ring, svart tavla och superjubilee - den rätta kombinationen i min världMin drömklocka just nu.. Vad är det för referens?
Kan mycket väl vara så, men tycker ändå att OWG är rätt väg att gå. Har aldrig varit en samlare, det är också en slippery slope i det här sammanhanget.Är inte en sub och en DJ den perfekta kombon?
Ahh, så det finns en till som jag... Jag föredrar nog faktiskt att bara äga en klocka...Kan mycket väl vara så, men tycker ändå att OWG är rätt väg att gå. Har aldrig varit en samlare, det är också en slippery slope i det här sammanhanget.
Tycker också att DJ på superjubilee försvinner på ett skönt sätt som subben aldrig riktigt gör eftersom den är större och tyngre, subben sitter liksom mer ovanpå handleden än att den blir en del av armen.Ahh, så det finns en till som jag... Jag föredrar nog faktiskt att bara äga en klocka...
Tycker också att DJ på superjubilee försvinner på ett skönt sätt som subben aldrig riktigt gör eftersom den är större och tyngre, subben sitter liksom mer ovanpå handleden än att den blir en del av armen.
Bra där! Snygg!Nu kan jag också posta i den här tråden
Magiskt vackertSålde min 16200 till en god vän för några månader sedan, saknade den från dag ett faktiskt. Tog äntligen tag i saken och köpte mig en ny 116200
Här tillsammans med min gamla 16200.
Är det någon som kan hjälpa mig med var det är för ref. samt storlek på denna? Bör vara 36mm men tycker den ser ut som en ladies model?
Ser dessvärre ut som en 26mm, men har du små handleder kan du rocka denÄr det någon som kan hjälpa mig med var det är för ref. samt storlek på denna? Bör vara 36mm men tycker den ser ut som en ladies model?
Ser dessvärre ut som en 26mm, men har du små handleder kan du rocka den
Bra passform, enkel att justera. "finjustering" (easylink) som finns på vissa Oysterlänkar finns inte på Jubileelänkarna vissa saknar säkert den funktionen, andra inte. Jag personligen tycker en Jubilee är skönare att bära på en Datejust.Jag funderar på en 116200 med blå tavla och superjubilee. Hur är passformen på länken? Finns det några andra justeringsmöjligheter än att ta av och på länkbitar? Om nej, får ni till en bra passform ändå?
Nej, tyvärr inte. men länken är skönast när den är lite lös.
Passformen är superbra. Har både vanlig DJ och OQ DJ Jubilee. båda fantastiskt sköna att bära och leva med
Bra passform, enkel att justera. "finjustering" (easylink) som finns på vissa Oysterlänkar finns inte på Jubileelänkarna vissa saknar säkert den funktionen, andra inte. Jag personligen tycker en Jubilee är skönare att bära på en Datejust.