• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Vet att det inte är korrekt men jag har aldrig gillat two tone på länken på en DJ så jag slängde på en orginal från rätt tidsring på min 1601 och älskar looken. Vad tycker gruppen om stållänk på Two Tone?
IMG_9504.jpeg
DC3C8E0F-8114-4B2E-BAED-F840A59C044B.jpeg

Vet att det inte är korrekt men jag har aldrig gillat two tone på länken på en DJ så jag slängde på en orginal från rätt tidsring på min 1601 och älskar looken. Vad tycker gruppen om stållänk på Two Tone?
IMG_9504.jpeg
DC3C8E0F-8114-4B2E-BAED-F840A59C044B.jpeg

Jag hade föredragit TT på länken också. Vet inte om tavla och bezel i guld gör det sämre eller bättre, men troligen så är det mer förlåtande med att det är guldtavla

Jag gillar den looken @ToolDiver , kanske skulle jag till och med byta bezeln till en vitguld, tror det skulle vara ett körsbär! Tror att din fina pie tavla skulle poppa mer då, men det är min känsla. Hur som helst mycket fin datejuste!!!

Tillbaka
Topp