Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stilig.Frugans Datejust
![]()
36! Jag köpte den till mig själv egentligen men det var alla hjärtans dag ett par år sedan och hon provade den sen stannade den på den armenStilig.
Är det en 31a eller 36a?
Sitter som en smäck. Jag funderar på 31an till frun men din bild får mig att tveka.36! Jag köpte den till mig själv egentligen men det var alla hjärtans dag ett par år sedan och hon provade den sen stannade den på den armenköpte till jubileet hos AD så har båda länkarna.
Cool! Vad kostar en extra jubilee-länk tro?36! Jag köpte den till mig själv egentligen men det var alla hjärtans dag ett par år sedan och hon provade den sen stannade den på den armenköpte till jubileet hos AD så har båda länkarna.
Finns ju annars "date" på 34mm som alternativ?Sitter som en smäck. Jag funderar på 31an till frun men din bild får mig att tveka.
Den kan anses lite stor ibland jämfört med en 31a men hon är väldigt nöjd med storleken för den ger verkligen närvaro.Sitter som en smäck. Jag funderar på 31an till frun men din bild får mig att tveka.
Gav 20000 för två år sedan.Cool! Vad kostar en extra jubilee-länk tro?
Hoppas han har snällare fru än mig.Finns ju annars "date" på 34mm som alternativ?
Jag tror hon får vara ”nöjd” med 31.Hoppas han har snällare fru än mig.
Har köpt 3 Rolex till henne bland annat en Date men det var "fel färg". Ja men du kan ju byta. "Jo men vill ha jubilee".. osv.
Första var en TT Datejust 26mm, andra en OP Date och tredje denna som hon bär hela tiden. Win!
Mig veterligen är det just efter femårsålder som man tillåts byta tavla. Vanligtvis brukar det gå att välja standardkulörer som ej presenterats som nyheter närmsta åren.Har säkert avhandlats många gånger men ställer frågan ändå. Om man önskar byta tavla på en DJ41 där garantitiden 5 år nyss gått ut är det fortfarande möjligt hos AD? Och har någon av er koll på om man kan välja vilken färg man önskar? Sist men inte minst, vad kostar isf kalaset?
När slutades tillverkningen av "hidden clasp" på jubilee Datejust? , vill minnas 2017 men är osäker.
2019 enligt internet. i samband med att 116234 blev ersatt med 116234När slutades tillverkningen av "hidden clasp" på jubilee Datejust? , vill minnas 2017 men är osäker.
2019 enligt internet. i samband med att 116234 blev ersatt med 116234