Gulguld. Blogguld är inte nice.
"Blogguld"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gulguld. Blogguld är inte nice.
KS bästa dag och datum hjul.
Riktigt bra!
Satans jävla skiiiitbra
118238. Tack!Ref på den där? Hur grym som helst!
Har du kollat priserna på separat länk? Typ mer värt att sälja boetten du har och köpa en ny klocka som har länk. Riktiga jävla överpriser när jag själv letat.Hej
I min jakt på en länk till en 18038 har jag insett att det finns ett par olika nr på ändlänkar, 53, 55 och 55b, till de olika referenserna. Är det någon som har erfarenhet av hur dom passar mellan modellerna?
Passar även på att göra en efterlysning på en länk, pma om ni har en till övers.
Jodå priserna är riktigt höga så jag har varit inne på den tankebanan med men nu är den nyservad, daghjul och tavelbytt sen några veckor tillbaka så tanken är att den ska vara kvar länge.Har du kollat priserna på separat länk? Typ mer värt att sälja boetten du har och köpa en ny klocka som har länk. Riktiga jävla överpriser när jag själv letat.
Har testat att byta länk mellan min tidigare 18038 och 18238, och 18038ans länk passade halvdant 18238 men 18238ans länk passade inte 18038anHej
I min jakt på en länk till en 18038 har jag insett att det finns ett par olika nr på ändlänkar, 53, 55 och 55b, till de olika referenserna. Är det någon som har erfarenhet av hur dom passar mellan modellerna?
Passar även på att göra en efterlysning på en länk, pma om ni har en till övers.
Okej. Jag hittade inga länkar jag ville ha när jag letade. Hittade antingen superslitna, eller svindyra. Det var så dyrt att jag kollade med AD för att se nypris och det kostade såklart ännu mer men skillnaden var inte alltid jättestor. Hoppas du hittar något. Själv sålde jag klockan tillslut.Jodå priserna är riktigt höga så jag har varit inne på den tankebanan med men nu är den nyservad, daghjul och tavelbytt sen några veckor tillbaka så tanken är att den ska vara kvar länge.
Minns du nypris?Okej. Jag hittade inga länkar jag ville ha när jag letade. Hittade antingen superslitna, eller svindyra. Det var så dyrt att jag kollade med AD för att se nypris och det kostade såklart ännu mer men skillnaden var inte alltid jättestor. Hoppas du hittar något. Själv sålde jag klockan tillslut.
Jubbe listade 155, och president 146 har jag för mig? Är säkert ändrat nu, är något årsen. Går säkert pruta något med.Minns du nypris?
För länken!?Jubbe listade 155, och president 146 har jag för mig? Är säkert ändrat nu, är något årsen. Går säkert pruta något med.
Japp, tror de kostar så. Enormt mycketFör länken!?
YesFör länken!?
Bra kilopris. Kostar att liggs på topp!För länken!?
Har ju redan legat mig till toppen :/Bra kilopris. Kostar att liggs på topp!