Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Anniversary tavla på dd40? Finns det, eller vilken är det?Nästan ett halvår senare och subben är fortf skoj bara DD40 som lockar just nu. Blogguld anniversary dial
Snygg, men vad är blogguld?Daydate i blogguld med ”strösseltavla”
Roséguld.Snygg, men vad är blogguld?
Daydate i blogguld med ”strösseltavla”
Grattis! Riktigt nice!
Jupp, https://www.google.se/amp/s/www.abl...ate-40-60th-anniversary-watch-green-dial/amp/Anniversary tavla på dd40? Finns det, eller vilken är det?
Mycket snygg den!Daydate i blogguld med ”strösseltavla”
Daydate i blogguld med ”strösseltavla”
Det blev guldklocka i egen 45-års present.
Det där är en ”vanlig” grön (väldigt fin) tavla. Men ja, jubileefärg för 60års blabla. Mkt bra oavsett.Jupp, https://www.google.se/amp/s/www.abl...ate-40-60th-anniversary-watch-green-dial/amp/
Tror vi har en på forumet
Tack! Kunde man fått pie-pan tavla med quickset så kanske det hade varit ännu bättre men när det nu inte går så.....Grattis i dubbel bemärkelse! Helrätt DD i mina ögon
Grattis på födelsedagen!
Det blev guldklocka i egen 45-års present.
Grym tavla. Kul att den hamnade på KSDaydate i blogguld med ”strösseltavla”
Ska du sälja eller köpa..?Någon som har en uppfattning om hur svårsålda en 118239 är med president? När jag går igenom sälj här på KS så är det inte direkt en vanlig modell. Tar man stor risk med vitgulds-daydate?
Ska du sälja eller köpa..?
Köpa låter det somSka du sälja eller köpa..?
Som så mycket annat, är den i bra skick(inte felpolerad, sönderpolerad, bra länk), nyservad, "rolig" tavla samt rätt pris kommer den att säljas.Funderar på att köpa men avskräcks av att den verkar svårsåld. Jag tenderar att flippa inom 36 månader.
Det är ju en Rolex. Klart det går att sälja.Funderar på att köpa men avskräcks av att den verkar svårsåld. Jag tenderar att flippa inom 36 månader.
36 månaderFunderar på att köpa men avskräcks av att den verkar svårsåld. Jag tenderar att flippa inom 36 månader.
Vilken läcker tavla.. grattis
TackVilken läcker tavla.. grattis
Riktigt cool tavla! ++++
Precis. Finns ingen på KS som har haft en klocka så länge.36 månader
Låter som en leasingperiod, kanske en leasad ddPrecis. Finns ingen på KS som har haft en klocka så länge.
Tack!Riktigt cool tavla! ++++