Hemsk.. Ser ut som en lite för stor DJ med lite för liten tavla..Vad tycker ni om proportionerna på denna?
Min personliga åsikt är att det ser förjävligt ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hemsk.. Ser ut som en lite för stor DJ med lite för liten tavla..Vad tycker ni om proportionerna på denna?
Vad tycker ni om proportionerna på denna?
Bland det sämsta som lämnat rolexfabriken.Vad tycker ni om proportionerna på denna?
Tvek va. Skulle gissa på 220-230+?Börjat snegla på en daydate 40....går de att få för under 200 eller är det drömpris?
Eric Ku visade upp en [edit], i platina, tidigare i år:
Bör vara rätt rare.
Den är verkligen bedrövlig. Men jag har å andra sidan precis börjat acceptera 40Vad tycker ni om proportionerna på denna?
Tycker också att den ser way off ut. Tavlan är alldeles för liten.Vad tycker ni om proportionerna på denna?
Ja vi kan ju konstatera att DD2 41mm är ett riktigt misslyckande.
IRL är den lite bättre än på bild, tycker den sitter skönt men när man tittar på den så är det helt klart något som inte stämmer!
Tackar! Tavlan är mer "levande" i verkligheten än på bild, ytan på tavlan är spräcklig och träet ändrar nyans en hel del beroende på hur ljuset träffar. Riktigt nice!Trätavla är ju för jävla bra!
Haha, ja det vore något!Den tavlan är så jävla fin. Önskar att den levererades med cowboy hatt och en enorm cadillac coupe deville
Tack! Har två nu, denna och onyxSnyggt, trätavla är nice! DD-trippel nu?
KBK!Lite sugen på min första DD i gult guld. Hittat ett objekt och planerar att stoppa in antingen grön tavla eller någonting kul med dia-index.
Någon som kan hjälpa mig bedöma skicket på denna? https://klocksnack.se/threads/rolex-day-date-18238-torsdagsprisbump.98404/
Priset känns relativt rimligt också.
Pingar säljaren så det inte blir några hard feelings @Floduttern
Och där försvann mitt förhandlingsläge när jag sa att jag var sugen på den Hade ändå inte tänkt pruta iof..
Tack! Har två nu, denna och onyx
Lite sugen på min första DD i gult guld. Hittat ett objekt och planerar att stoppa in antingen grön tavla eller någonting kul med dia-index.
Någon som kan hjälpa mig bedöma skicket på denna? https://klocksnack.se/threads/rolex-day-date-18238-torsdagsprisbump.98404/
Och där försvann mitt förhandlingsläge när jag sa att jag var sugen på den Hade ändå inte tänkt pruta iof..
40sek annonsen
Jag har själv varit sugen på denna. Tycker den ser riktigt bra ut och priset känns rätt.Lite sugen på min första DD i gult guld. Hittat ett objekt och planerar att stoppa in antingen grön tavla eller någonting kul med dia-index.
Det är okej att ligga efter Upptäckte precis att fredag är veckans snyggaste dag, rent DD-mässigt.Ligger lite efter.
/B