Beg funkar också sålänge de är i bra skick om du har tips fåru gärna dela med dig för båda
Finns på blocket.
https://www.blocket.se/vi/80177364.htm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beg funkar också sålänge de är i bra skick om du har tips fåru gärna dela med dig för båda
Är priset rimligt va tycker ni? Om de rimligt så köper ja dom. Tror nån skrev runt 2k
Är priset rimligt va tycker ni? Om de rimligt så köper ja dom. Tror nån skrev runt 2k
Inlagd igår står det haha men visst ska höra vad han vill haVet faktiskt inte.. Den har dock varit ute länge nu - prutläge...
Inlagd igår står det haha men visst ska höra vad han vill haVet faktiskt inte.. Den har dock varit ute länge nu - prutläge...
Nya: gå till ad så som Rob eller Nymans/Krons och hörBeg funkar också sålänge de är i bra skick om du har tips fåru gärna dela med dig för båda
Hm...riktigt sugen på att byta till en i vitguld istället! Skulle nog använda klockan mer då känns det som!
Jag har varit lite skeptisk till vitguldare men den där är fantastiskt fin. Mycket mycket nära i klass med @StarMan 's tapestry.
När jag tänker efter har jag nog aldrig ens ägt en klocka i fyra år......Inne på fjärde året med min DD, gillar den nästan mer idag än när jag köpte den. Ofta har man känslan efter nyköp att ”detta är en keeper”!..för att sen några veckor senare bestämma sig för att sälja. Skönt när man ibland träffar rätt på riktigt!
@Flat-EricSjukt sugen på en DD vitguld, gärna en 18239. De verkar tyvärr vara svåra att få tag på, inte många som varit ute till försäljning här på KS. Är det för att den modellen inte är speciellt populär eller är det kanske att man ser dem som keepers..?
Ös gärna på med fler bilder på era vitgulds DD!
Och Vilken tavla är er favorit? Har själv svårt att bestämma mig men det lutar åt vit med stavindex. Eller kanske den ljusblå men den finns väl bara till platina...?
Snygg! Är det typ samma blå färg som finns till DJ?
Drömklockan
Ja det skulle jag sägaSnygg! Är det typ samma blå färg som finns till DJ?
Ok! Swish eller cash ?Ja det skulle jag säga
Swish > cash > naturaOk! Swish eller cash ?
Min uppfattning är 2000 och framåt, dvs från och med sexsiffrig refFrån vilket årtal/serienummer är det solid länk till DD vitguld?
Aha, tack!Min uppfattning är 2000 och framåt, dvs från och med sexsiffrig ref
Har hört att man blandar in platina i DD vitguld för att bl.a. hålla den vitare. Någon som vet from vilken referens eller annat som visar detta (om det nu stämmer)?
Inte byta, komplettera. Tänkt dig att varje gång du använder den idag är en dag du inte kommer ha den om du byterHm...riktigt sugen på att byta till en i vitguld istället! Skulle nog använda klockan mer då känns det som!
Min uppfattning är 2000 och framåt, dvs från och med sexsiffrig ref
Stämmer bra det!