Korspostar bildserien lite.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
MYCKET bra!!
Den där alltså. Det är en våt dröm.
Den är i helt ok skick. Vet inte hur mycket det är bilderna som gör det, men ser lite felpolerad ut på de borstade ytorna på boett och länk, vilket visserligen inte är världens största problem.Lite sugen på min första DD i gult guld. Hittat ett objekt och planerar att stoppa in antingen grön tavla eller någonting kul med dia-index.
Någon som kan hjälpa mig bedöma skicket på denna? https://klocksnack.se/threads/rolex-day-date-18238-torsdagsprisbump.98404/
Priset känns relativt rimligt också.
Pingar säljaren så det inte blir några hard feelings @Floduttern
Och där försvann mitt förhandlingsläge när jag sa att jag var sugen på den Hade ändå inte tänkt pruta iof..
Den är i helt ok skick. Vet inte hur mycket det är bilderna som gör det, men ser lite felpolerad ut på de borstade ytorna på boett och länk, vilket visserligen inte är världens största problem.
Länken ser rätt tight ut, även om säljaren lutat boetten så att den ska se rakare ut än vad den är.
Snyggt compadre!
Saknaden efter DD40 var för stor
Så jäkla grym! Conor approves!
Saknaden efter DD40 var för stor
Tack. Att poleringen på de borstade ytorna inte är gjord på rätt ”håll” om jag förstått det hela rätt.Den är i helt ok skick. Vet inte hur mycket det är bilderna som gör det, men ser lite felpolerad ut på de borstade ytorna på boett och länk, vilket visserligen inte är världens största problem.
Länken ser rätt tight ut, även om säljaren lutat boetten så att den ska se rakare ut än vad den är.
Ska sluta posta bilder ett tag
Haha nä keep them coming ångesten hade varit större om du tagit crap foton.Ska sluta posta bilder ett tag
Fresh! 18238?
Oooof..... bra reklambild för en 1803.
Fresh! 18238?
Magisk! Graal! Slå till! Är det RW som har den inne?Stötte på denna pjäsen idag trevlig!
Stämmer bra verkligen helt magisk!Magisk! Graal! Slå till! Är det RW som har den inne?
Vad är skillnaden på handleden på 18038 och 18238? Bara ägt 18038 men inte tänkt på någon skillnad när man provat dom vid olika tillfällenEfter att ha burit 18038 en vecka känns 18238 liten och nätt, men något mer balanserad på handleden
18038 är klart tjockareVad är skillnaden på handleden på 18038 och 18238? Bara ägt 18038 men inte tänkt på någon skillnad när man provat dom vid olika tillfällen
Är väl bara quickset som skiljer tror jagVad är skillnaden på handleden på 18038 och 18238? Bara ägt 18038 men inte tänkt på någon skillnad när man provat dom vid olika tillfällen