Zingo
Silver
Blir återigen sugen på ett grönt band till DDn.Testar nya kläder. Juryn är fortfarande ute och överlägger... Vad säger ni andra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir återigen sugen på ett grönt band till DDn.Testar nya kläder. Juryn är fortfarande ute och överlägger... Vad säger ni andra?
Fin färgTestar nya kläder. Juryn är fortfarande ute och överlägger... Vad säger ni andra?
Japp, det är tanken. Men jag ville testa färgen först.Fin färg
Fult band
Köp ett grönt från Molequin
Fin färg fult bandTestar nya kläder. Juryn är fortfarande ute och överlägger... Vad säger ni andra?
Japp, det är tanken. Men jag ville testa färgen först.
Tror nog att de flesta ljusa färger är tveksamma; ex cognac.Man kan vända på det. Finns det någon färg som INTE funkar till den klockan? Svart, brunt, gladare/klara färger, pastellfärger? Allt borde funka. (Den enda färgen jag skulle vara tveksam till är blekt kallt ljusgrått).
Det var precis så på en 18238 jag ägde för en tid sedan. De andra har växlat vid kl 00, både 18038 och 18238Ni med 18038; hur växlar er datum? Min är servad för några månader sedan och fastnar ofta mellan två dagar/datum. Känns som att bytet "initieras" vid midnatt men byts inte förrän runt klockan 04.00. Är det normalt?
Vad gjorde du?Det var precis så på en 18238 jag ägde för en tid sedan. De andra har växlat vid kl 00, både 18038 och 18238
Lämnade in den på reparation. Fjädern byttesVad gjorde du?
Fantastisk! 118238 är inte dum den heller, föredrar nog en 36:a över en 40 själv men ser ut att vara en bra storlek för dig! När slår du till?Fick prova drömklockan i förra veckan.
Det är nog drömklockan det
Kul att du gillar den!Det är nog drömklockan det
Vad var det som inte stämde?Fick denna på prov en vecka av @Rolex Luthor men den fastnade aldrig.
Fyller jämt i år så får ha det som ursäkt till frun att köpa en.Kul att du gillar den!
Var nog den dressade modellen. Är mer för sportmodellerna.Vad var det som inte stämde?
Det där är nog min graal.
Så jävla fin, ser ut att vara i mycket bra skick också
Är en ganska rörlig siffra pga köp/sälj samt byte av tavlor.Så jävla fin, ser ut att vara i mycket bra skick också
Hur många onyx har egentligen på forumet?
Så jävla fin, ser ut att vara i mycket bra skick också
Hur många onyx har egentligen på forumet?
så klart, men det kanske finns en ungefärlig siffra, 5-6st?Är en ganska rörlig siffra pga köp/sälj samt byte av tavlor.
så klart, men det kanske finns en ungefärlig siffra, 5-6st?
Lasse?Absolut, minst 5-6 stycken.
Onyx DD var länge känd som Lasse DD:n nr 1, eller hur @aleks @k0ltrasten
aka Svensson