VPB
Basic
Använd en annan attityd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Använd en annan attityd
Bra band! Var är det ifrån?
Ser fin utHej igen har fått ett erbjudande om en klocka och skulle behöva ha en andra åsikt om den ser bra ut?
Mvh Elektriken
Fin. Fått sig någon polering genom åren men tycker den ser fortsatt jämn och fin ut. Hade utan tvekan kunnat tänka mig detta ex om jag letade DD själv.Hej igen har fått ett erbjudande om en klocka och skulle behöva ha en andra åsikt om den ser bra ut?
Mvh Elektriken
Jag väger dubbel så mycket som min fru, men jag kan inte säga att jag är bättre än henne
Väl den jämförelse är lite weird va men men jag menar ju inte att jag tycker att min JLC är bättre eller sämre än min Day Date för att den är tyngre de har varsin sin charm.Jag väger dubbel så mycket som min fru, men jag kan inte säga att jag är bättre än henne
Handlar om andra saker, lite som din jämförelse
Ps. Två riktigt fina pjäser där
Hahaha, jag håller med dig helt på den punkten kunde bara inte låta bli när jag såg skillnaden i vikt.Väl den jämförelse är lite weird va men men jag menar ju inte att jag tycker att min JLC är bättre eller sämre än min Day Date för att den är tyngre de har varsin sin charm.
En ny?Vill ha DD, ädel, helst inte stenar, knappt stretch och 5års garanti. Vad ska jag välja?
Du har svaret på din egna fråga.
Svårt med 5 års garanti på beg. Eller togs den ut i morse?Du har svaret på din egna fråga.
En begagnad DD i ädelmetall med fem års garanti.
Well inom 5 års garantinDu har svaret på din egna fråga.
En begagnad DD i ädelmetall med fem års garanti.
Varför är det inte en genuin fråga? Behöver jag förklara närmare? Daydate söks uttagen från 2015, helst inga ädelstenar, gult guld eller rose, eng el arabisk font, lite stretch och lite repor/dings. Rimligt pris?DD-tråden,
Kvalitetsmaterial sedan 2013. Keep up the good work!
Uttagen 2019 eller sent 2018 så har du ca fem år kvar på garantin. Finns en hel del från 2018, bara att söka.Svårt med 5 års garanti på beg. Eller togs den ut i morse?
Tack jag förstår. 2014 med service då? Vad går dom på ca? Schyst pris alltså antar att dom ökat i värde.Uttagen 2019 eller sent 2018 så har du ca fem år kvar på garantin.
36 eller 40 mm?Tack jag förstår. 2014 med service då? Vad går dom på ca? Schyst pris alltså antar att dom ökat i värde.
Har du kollat tex chrono24? Finns massor ute för att få en prisindikationhade föredragit 36 men 40 passar riktigt skönt
Varför är det så viktigt med 5 års garanti?Vill ha DD, helst inte stenar, knappt stretch och 5års garanti. Vad ska jag välja?
@Rolex tid är pengar vad har du för ref på din? Samt den @DrDre länkade?Ett skäl till att DDn är förhållandevis lätt är att boetten är lite urgröpt på insidan. Dvs inte helt solid. Se bild.
Alla guld Rolex, åtminstone innan keramik eran har en sån case, till och med helguld daytonor. Dessutom så måste de har tomrum för urverket.@Rolex tid är pengar vad har du för ref på din? Samt den @DrDre länkade?
Tänker fem resp sexsiffrig ref. Den sistnämnda har väl mer guld i boetten har jag uppfattat?Alla guld Rolex, åtminstone innan keramik eran har en sån case, till och med helguld daytonor. Dessutom så måste de har tomrum för urverket.
Osäkert på sexsiffrig men på femsiffrig så är det såTänker fem resp sexsiffrig ref. Den sistnämnda har väl mer guld i boetten har jag uppfattat?
Varför är det inte en genuin fråga? Behöver jag förklara närmare? Daydate söks uttagen från 2015, helst inga ädelstenar, gult guld eller rose, eng el arabisk font, lite stretch och lite repor/dings. Rimligt pris?