Den som lever får se!Blev det inget tavelbyte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den som lever får se!Blev det inget tavelbyte?
Tease!Den som lever får se!
SjälvklartFår man posta en Omega DD här tro
Hädelse!!! Häxaktigt!!! nåväl, låt gå för att det är påskFår man posta en Omega DD här tro
Amen va fan! Inte igen
Hela dagen!Dubbelpipigt @Flat-Eric.. yolo.
Japp. Stickdial och borsta bandhorn, blir inte bättre!Feck...
Tror det måste bli en WG-DD, men 5siffrig...
Mmmm. Får hålla i slantarna lite nu...Japp. Stickdial och borsta bandhorn, blir inte bättre!
Brossan köpte en precis, hade köpt DJ varje gång.Feck...
Det är det jag tampas med hela tiden... En WGdd eller en svart dj med slät ring (4-5siffrig) och ha budget till annat. Och så kan jag inte sluta köpa gamla Tissoter Jag gillar dock verkligen tyngden och länken...Brossan köpte en precis, hade köpt DJ varje gång.
6-siffrigt är för tungt iaf. 4-siffriga är ju belagda så de går bort. Kvar finns en del 5-siffriga, vet inte vilka det är.Det är det jag tampas med hela tiden... En WGdd eller en svart dj med slät ring (4-5siffrig) och ha budget till annat. Jag gillar dock verkligen tyngden och länken...
DD endast 5, helst 18239. Slät DJ helst 1600, men 16000 el 16200 ok.6-siffrigt är för tungt iaf. 4-siffriga är ju belagda så de går bort. Kvar finns en del 5-siffriga, vet inte vilka det är.
Finns ju Tudor DD annars, tex 76200. Slät ring och borstade bandhorn.DD endast 5, helst 18239. Slät DJ helst 1600, men 16000 el 16200 ok.
Sååå tung är inte en 6 ref. Visst finns det likheter med en DJ, men president-länken och lite mer tyngd ger ett mervärde ändå. Räcker med att man själv vet att det är vitt guld o inte stål6-siffrigt är för tungt iaf. 4-siffriga är ju belagda så de går bort. Kvar finns en del 5-siffriga, vet inte vilka det är.
Feck...
Vet inte ref men nej det är en 6-siffrigWow, är det en 18239?
Wow, är det en 18239?
118239Vet inte ref men nej det är en 6-siffrig
You know you want it. Ta ingen genväg nu utan hitta dig ett schysst ex av en 18239 så kan du slappna av några dagar... innan du börja söka efter nästa kick....Mmmm. Får hålla i slantarna lite nu...
Ja eller hans nästa DDYou know you want it. Ta ingen genväg nu utan hitta dig ett schysst ex av en 18239 så kan du slappna av några dagar... innan du börja söka efter nästa kick....
+1Ja eller hans nästa DD