• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Day-Date-tråden

Izze

Cartier
Ny DD in, skrivit en rad om det i paketöppningstråden om någon är nyfiken.

Skönt att vara tillbaka!
842CC982-C99A-4BF4-A1B7-797C5E81FE7A.jpeg
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Har för mig den litar runt 15’ hos AD, dock kö.
Har fått för mig att marknadspriset på en i fint skick är runt 30.

Är det vitguld eller platina du har nu? En ljusblå platinatavla är ju jävligt fräsch! Jag är ju svag för blå tavlor. En mellanblå nyans är ju också fin. Ursäkta, men slänger in en bild på min enkla DJ som referens...

B533775F-536A-4546-A5CC-BB0D4A63B628.jpeg
 

P-vakten

Patek
2-Faktor
Har fått för mig att marknadspriset på en i fint skick är runt 30.

Är det vitguld eller platina du har nu? En ljusblå platinatavla är ju jävligt fräsch! Jag är ju svag för blå tavlor. En mellanblå nyans är ju också fin. Ursäkta, men slänger in en bild på min enkla DJ som referens...

B533775F-536A-4546-A5CC-BB0D4A63B628.jpeg
Nu har jag en vitguldare. Jag är galet svag för blåa tavlor, finns en anledning till varför jag haft samma tavla i alla mina dd's... Jag är kanske sugen på en gråtavla?
 

P-vakten

Patek
2-Faktor
Har fått för mig att marknadspriset på en i fint skick är runt 30.

Är det vitguld eller platina du har nu? En ljusblå platinatavla är ju jävligt fräsch! Jag är ju svag för blå tavlor. En mellanblå nyans är ju också fin. Ursäkta, men slänger in en bild på min enkla DJ som referens...

B533775F-536A-4546-A5CC-BB0D4A63B628.jpeg
Glömde svara på Onyx påståendet. Jag menade listpriset för en Onyx tavla. Sen är jag beredd att hålla med rörande marknadspriset 30'.
 

Izze

Cartier
Bara lite lull lull.. Annars tycker jag också Tapestry är snyggt.
upload_2019-7-9_9-17-42.png

Hur hittar du de tavlor som finns?
Jag var nämligen inne hos Krons igår, och kvinnan som arbetade sa att bara dem (Rolex ADs) har tillgång till att se listan på urtavlor som finns.

Såg precis ut som bilden du skickade, med texten och så.
 
Topp