Det gör ont
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det gör ont
Klart en av de finaste tavlorna Rolex har idag.Egentligen helgerån enligt vissa tråkmånsar, men om du vill ha en snygg blå tavla utöver den du har, så är ju platina’s ice blue tavla snygg
Tycker det är en fin färg, men är väldigt tveksam till att folk hade tyckt den var bra om det inte var färgen för just platina. Det är en ljusblå tavla.Egentligen helgerån enligt vissa tråkmånsar, men om du vill ha en snygg blå tavla utöver den du har, så är ju platina’s ice blue tavla snygg
Snygg oavsett metall tycker jagTycker det är en fin färg, men är väldigt tveksam till att folk hade tyckt den var bra om det inte var färgen för just platina. Det är en ljusblå tavla.
Nu tycker du det ja, men om det varit en standardtavla till datejust hela tiden?Snygg oavsett metall tycker jag
Hade tavlan varit förknippad med typ ståldatejust så...Tycker det är en fin färg, men är väldigt tveksam till att folk hade tyckt den var bra om det inte var färgen för just platina. Det är en ljusblå tavla.
Fortfarande. Mörkblå finns det många av. Få alt om man vill ha ”ljusblå”Nu tycker du det ja, men om det varit en standardtavla till datejust hela tiden?
Drömmen!Hade tavlan varit förknippad med typ ståldatejust så...
Väldigt med klockan men kanske byter tavla någon gång. Vet inte om jag tycker onyxen är värd premiumet. Har ett par tritiumvisare liggandes och ett Rolexspänne. Första steget är väl att hitta ett snyggt svart läder för spännet.
Riktigt bra !
Tack tack. Guld är en speciell känslaRiktigt bra !
Grattis
Håller helt med !..Tack tack. Guld är en speciell känsla
Nej nej, aldrig band/läder på dd... Sen gammalt.Väldigt med klockan men kanske byter tavla någon gång. Vet inte om jag tycker onyxen är värd premiumet. Har ett par tritiumvisare liggandes och ett Rolexspänne. Första steget är väl att hitta ett snyggt svart läder för spännet.
Hittat en beggad blood stone med is men tror det blir för dyrt. Listar runt 100Nej nej, aldrig band/läder på dd... Sen gammalt.
I övrigt håller jag, länge sen man såg en yg dd med någon annan spännande tavla än onyx. Dussintavla.
KbkHittat en beggad blood stone med is men tror det blir för dyrt. Listar runt 100
Mer Champagne & is till folket!
Klämde på denna hos AD idag. Får banne mig bli en (fast med champagnetavla)!
Klämde på denna hos AD idag. Får banne mig bli en (fast med champagnetavla)!
Det är ingen hemlighet att det blir genom digHola Hermano
Det är ingen hemlighet att det blir genom dig
Den där tavlan är från en 5-siffrig DDHej,
Är möjligen på jakt efter en sexsiffrig Day-Date. Läst på men hittar inte skillnaderna i tavlorna. Vissa har mer fyllda index likt sexsiffrig datejust och vissa har smalare. Tacksam för tydliggörande och ev skillnader.
Bild på sexsiffrig med ”smala” index.
https://luxurywatches.se/produkt/day-date-94/
Den där tavlan är från en 5-siffrig DD
Ta en titt i denna tråd, tror den kan besvara dina frågorTack för svaret. Samtliga sexsiffrig referenser ska alltid ha ifyllda index såsom Datejust eller finns det några andra skillnader?
Detta är den magiska kombinationen!
Magisk tavlaKlämde på denna hos AD idag. Får banne mig bli en (fast med champagnetavla)!