Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har varit borta för länge.
Man behöver nog lite tur, mer realistiskt är det nog med 110’ och uppåt...Var hittar man dom fina 18238 för 90'?
Inte ens hos dealers i USA där DD's varit prisvärda finner man något för den pengen.
Riktigt trött, backa om den inte är snuskigt bra prisad.Ni som kan boetter på day-dates. Ser denna 18238 bra ut? Dom har ju generellt lite smalare case än 18038 framförallt mot tidiha 18038.
25k upp från 16750Riktigt trött, backa om den inte är snuskigt bra prisad.
Vet inte vad den tavlan är värd men det exemplaret med standardtavla hade jag inte värderat högre än din 16570!25k upp från 16750
Kör och kalla den för #keeper!25k upp från 16750
Ca 800 har jag för migVad kostar det ca att byta tavlan på en daydate? Förutsatt att jag har tavlan
Tack.
Rob E skulle ha 1500 kr när jag frågade nyligen. Gällde en DJ.Vad kostar det ca att byta tavlan på en daydate? Förutsatt att jag har tavlan
Tack.
Mkt bra. Nytt in här
Jävla vad bra S!
Ny igen? Keep them coming.Mkt bra. Nytt in här
Mkt bra. Nytt in här
Drömmen är att ha några och kunna variera tavla beroende på humör och årstidSka vi börja samla på tavlor och byta dem lika hockeykort @sherwan?
Nån annan som är på? Starta en tavelpool.
Mkt bra. Nytt in här
Mer Champagne & is till folket!
Jag löser swish gränsen tills du kommer ner till Göteborg. Så förbered dig!Sunböööörst!
Sjuukt bra!Sunböööörst!
Nää, lassigast är ändå OnyxChampagne med is är nya Lasse ddn?