Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej nej, skrikig stella och ett band i en skrikig missmatchande färg är ju det coolaste som finns!Nej nej, aldrig band/läder på dd... Sen gammalt.
I övrigt håller jag, länge sen man såg en yg dd med någon annan spännande tavla än onyx. Dussintavla.
Nej nej, aldrig band/läder på dd... Sen gammalt.
I övrigt håller jag, länge sen man såg en yg dd med någon annan spännande tavla än onyx. Dussintavla.
Ursäkta?Nej nej, aldrig band/läder på dd... Sen gammalt.
Välkommen till forumet. Du har onekligen gjort en rivstart med 20 inlägg på extremt kort tid. En ganska vanlig trend bland nya på forumet är att de snabbt slänger ur sig 20 ganska intetsägande inlägg och sedan skapar en köp- eller säljannons. Detta är inget som uppskattas av vare sig forumledningen eller de medlemmar som är här för att diskutera klockor och bidra till forumet.Riktigt fin!!
Plaststekare.Inte min men jävlar vad bra combo!
Haha japp sedan 2015Plaststekare.
Hahaha, buuuurned.Plaststekare.
Riktigt osmakligt.Ursäkta?
Daydate 40 vs 36 vad tycker ni
...fast rätt kul.Riktigt osmakligt.
Stora gul & rosé guldklockor är bland det vräkigaste och fulaste som finns i mitt tycke.Daydate 40 vs 36 vad tycker ni
Finaste bandet var dock inte med på bild. Rocka, mycket fint till yg....fast rätt kul.
Snygg SizarMötte på denna herre igår på ett kaffe. Vi beslöt oss att ta wristshot ihop! (228238an är min)
Tack Tien!!Snygg Sizar
Jag håller med dig, länken blir nog bättreTestar med läder, men blir nog tillbaka med länken.
Yes, den åkte på igenJag håller med dig, länken blir nog bättre
Inga bildbevis på det då?Yes, den åkte på igen
Sålde precis men mest som rotation någon gång i veckanNi som har DD, hur ofta har ni den, brukas den som vardagsklocka eller någon gång i veckan i rotation?