Aldrig varit något fan av den ärligt talat - varken dd i platina eller tavlan. Men sen när jag fick se den live... ja, då kändes det lite annorlunda.
Galet bra!
Galet bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äntligen är man tillbaka i DD-träsket.
18206
Äntligen är man tillbaka i DD-träsket.
18206
Vilket ”träsk” sedan!!! Stort grattis till den skönheten.Äntligen är man tillbaka i DD-träsket.
18206
Grym! Får mig att sakna min gamla 18206.Äntligen är man tillbaka i DD-träsket.
18206
Stämmer bra att denna är till sexsiffrig ref. Femsiffrig har ju smalare index. Dock osäker på om dom gjordes i glacier blue.Tack hörni! Är det någon som vet förresten när den där blå tavlan introducerades? Det här exemplaret är från 1999, men visst kom denna tavla först till 118206? Eller hur var det?
Cherrylicous!
Finns en del nos man kan jämföra med men året är rättKan man se hur de tidiga 1803x hade ”fetare” boetter...
Friyay är ju alltid gött! Var har du hittat den dagskivan?Ha en skön fredag!
Önskar att den fanns på riktigt men tyvärr får jag hänvisa till PhotoshopFriyay är ju alltid gött! Var har du hittat den dagskivan?
Är det så illa? Bra gjort får man ju sägaÖnskar att den fanns på riktigt men tyvärr får jag hänvisa till Photoshop
Hur var det egentligen, hade du själv skickat in tavlan för ommålning? Jag har för mig att du skickade in en DJ tavla för ommålning med liknande färg, rallygrön?18038 med ommålad tavla
Dr Watch skickade in båda. Tavlan jag hade i Datejusten var british racing green och denna är ljusare i färgenHur var det egentligen, hade du själv skickat in tavlan för ommålning? Jag har för mig att du skickade in en DJ tavla för ommålning med liknande färg, rallygrön?
Så var det, misstänkte jag läst det tidigare. Lust att ladda upp lite fler close-ups på tavlan? Tror vi är fler som är intresserade av att se finishen osv.Dr Watch skickade in båda. Tavlan jag hade i Datejusten var british racing green och denna är ljusare i färgen
Jag tycker att båda tavlorna blev riktigt bra. De var slitna innan de skickades iväg så det kändes kul att göra något av dem istället för att bara låta dem liggaSå var det, misstänkte jag läst det tidigare. Lust att ladda upp lite fler close-ups på tavlan? Tror vi är fler som är intresserade av att se finishen osv.
Riktigt bra!Spanar på lite gamla bilder. Rätt dag, rätt dinka, rätt dryck osv... Tyvärr finns den inte kvar i min ägo men bra var den
Stört snygg! Vet du om den finns kvar på forumet??Spanar på lite gamla bilder. Rätt dag, rätt dinka, rätt dryck osv... Tyvärr finns den inte kvar i min ägo men bra var den
ÅngestSpanar på lite gamla bilder. Rätt dag, rätt dinka, rätt dryck osv... Tyvärr finns den inte kvar i min ägo men bra var den
Jag är personligen ingen beundrare av diamantindex men den där tavlan var magisk.Spanar på lite gamla bilder. Rätt dag, rätt dinka, rätt dryck osv... Tyvärr finns den inte kvar i min ägo men bra var den