Ja, ibland hamnar man där...Spanar på lite gamla bilder. Rätt dag, rätt dinka, rätt dryck osv... Tyvärr finns den inte kvar i min ägo men bra var den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, ibland hamnar man där...Spanar på lite gamla bilder. Rätt dag, rätt dinka, rätt dryck osv... Tyvärr finns den inte kvar i min ägo men bra var den
Kostnad för att måla om en tavla?Jag tycker att båda tavlorna blev riktigt bra. De var slitna innan de skickades iväg så det kändes kul att göra något av dem istället för att bara låta dem ligga
Brutalt bra den där!Ja, ibland hamnar man där...
Sålde den vidare här men osäker på om den finns kvar här på KS.Stört snygg! Vet du om den finns kvar på forumet??
Båda var, pråligt men läckert.Brutalt bra den där!
Crika 3000Kostnad för att måla om en tavla?
Lätt en av de bästa Day-Date tavlorna.Spanar på lite gamla bilder. Rätt dag, rätt dinka, rätt dryck osv... Tyvärr finns den inte kvar i min ägo men bra var den
Ja, ibland hamnar man där...
Sålde den vidare här men osäker på om den finns kvar här på KS.
Crisp! Älskar när caseback sticker är kvarUnderbart skick!
Riktigt mysigt skick!Underbart skick!
Underbart skick!
Sjukt fin!Underbart skick!
Wow!! Vilket drömskickUnderbart skick!
Som @MrGranberg säger - säg till när du tröttnat på den där. Jag ställer mig i kön... Den ser sjukt fin ut!Underbart skick!
Grattis! Den var sanningen vass!Underbart skick!
Älskar också när caseback sitter kvar. Känns faktiskt helt nödvändigt för mig. Om stickern är kvar är det en trevlig bonusCrisp! Älskar när caseback sticker är kvar
Synd bara att du läste felGrattis! Den var sanningen vass!
Älskar också när caseback sitter kvar. Känns faktiskt helt nödvändigt för mig. Om stickern är kvar är det en trevlig bonus
Sorry kunde inte låta bli...
Haha hur lyckades du editera så? Helt säker att du inte hade med sticker...Synd bara att du läste fel
Inte jag som skrivit men det är nog du som missatHaha hur lyckades du editera så? Helt säker att du inte hade med sticker...
DohInte jag som skrivit men det är nog du som missat
Har en sån här från Bergeon. Kan vara värt att investera iVad använder ni för att ta bort dessa sprintar? De sitter ju dikt mot insidan av boetten så lite svårt att komma åt... (bild snodd från nätet).
Precis vad jag behöver! Tack!Har en sån här från Bergeon. Kan vara värt att investera i
7825 tror jag den heter.
Bergeon är inte gratis.Precis vad jag behöver! Tack!
EDIT: 1800 kr, WTF?