Blev osäker, misstänkte 6 men tyckte dag och datumskiva så patinerade ut...6.
Polerade horn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev osäker, misstänkte 6 men tyckte dag och datumskiva så patinerade ut...6.
Polerade horn.
Blev osäker, misstänkte 6 men tyckte dag och datumskiva så patinerade ut...
Jag är slö men bling is coming...Den är riktigt bra, gillar att det är mycket bling i tråden nu.
Ser fram emot några tavelbyte som var på gång också där det skulle monteras ännu mer bliiiing
KämpaJag är slö men bling is coming...
Här kommer bling som utlovat Jättenöjd med ny tavlan!Den är riktigt bra, gillar att det är mycket bling i tråden nu.
Ser fram emot några tavelbyte som var på gång också där det skulle monteras ännu mer bliiiing
Hoppas den passar bättre på dig än på mig. Ligger tavelbyte fortfarande på runt 900-100?Jag är slö men bling is coming...
Vi får seHoppas den passar bättre på dig än på mig. Ligger tavelbyte fortfarande på runt 900-100?
Blev osäker, misstänkte 6 men tyckte dag och datumskiva så patinerade ut...
Har aldrig gått igång på isade tavlor, men den där tavlan skapade habegär, riktigt snygg klocka..Provade 128238, igen, riktigt trevlig.
Har aldrig gått igång på isade tavlor, men den där tavlan skapade habegär, riktigt snygg klocka..
Hur mkt mindre lug-lug?Synd att nya DD känns så liten IRL bara. Älskar ju 36mm-versionerna för övrigt, men den nya mäter något mindre lug to lug...
jag som yrar i nattmössanInte mkt patina där inte, tavla, visare, dag och datumhjul är från 2017, klockan från 2016, ref 118238.
Ouff, har inga exakta siffror, mer det kändes som ett antal millimeter iaf. Den upplevs som rätt nätt måste jag säga. Och som du vet gillar ju jag mindre klockor...Hur mkt mindre lug-lug?
Så bra det blev, hoppas du är nöjd!Här kommer bling som utlovat Jättenöjd med ny tavlan!
Grymt bra!Provade 128238, igen, riktigt trevlig.
Synd att nya DD känns så liten IRL bara. Älskar ju 36mm-versionerna för övrigt, men den nya mäter något mindre lug to lug...
Mao lite mer åt 18238-hållet? Inte klämt på den senaste själv!Tycker du den känns så liten alltså. Bandhornen känns lite tunnare och smäckrare men annars känner jag inte mkt skillnad mot min 118238.
Jag är väldigt nöjd, känns som den blev ett snäpp vassareSå bra det blev, hoppas du är nöjd!
Tycker du den känns så liten alltså. Bandhornen känns lite tunnare och smäckrare men annars känner jag inte mkt skillnad mot min 118238.
Jomen det tror allt jag har men hittar ingen bild. Ska gå förbi och jämföra vid tillfälle.har ju också haft en 118238 och jag tyckte ändå den kändes mindre. Men kanske misstar jag mig. Har du mätt dom sida vid sida?
Detta väckte min nyfikenhet! Någon som har en 11823x som orkar mäta sin lug-to-lug? Jag återkommer med mått på 128238 inom kort.har ju också haft en 118238 och jag tyckte ändå den kändes mindre. Men kanske misstar jag mig. Har du mätt dom sida vid sida?
42mm på 128238. Känns som påpekat inte så mycket. Har dock dålig koll på förhållandet till 11823x.Detta väckte min nyfikenhet! Någon som har en 11823x som orkar mäta sin lug-to-lug? Jag återkommer med mått på 128238 inom kort.
42mm på 128238. Känns som påpekat inte så mycket. Har dock dålig koll på förhållandet till 11823x.
Är det bara en synvilla eller är den lite större än du mätte? Ser ut som måttet är in under luggen, istället för i yttersta kanten. Pratar ju 0,5mm typ. Men iallafall.
Amen fan. Ska man mäta millimeter så....OCD-mannen
Jag är nog mer fundersam över hur det där skjutmåttet fungerar. Ser ut att vara 43,5 mm?
Är det bara en synvilla eller är den lite större än du mätte? Ser ut som måttet är in under luggen, istället för i yttersta kanten. Pratar ju 0,5mm typ. Men iallafall.