Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
118209? Grym! Tidigare har det gått bra att byta en medhavd tavla, detta byte går på dryga tusenlappen och mig veterligen ska detta gå bra fortfarande. Vill du istället köpa loss en tavla från AD tillkommer -utöver nya tavlans pris- ytterligare 40% för att behålla den tidigare tavlan enligt nya direktiv från Rolex.Nu får man hänga lite i den här tråden också! Efter en vecka måste jag säga att jag har svårt att ta av den... men vill ha en ljusare tavla. Ni som varit med ett tag, är det bara att kliva in hos AD med en tavla man köpt separat och be dem byta eller vill de att man köper tavla direkt från dem alternativt petigt kring vilka som monteras i vilka modeller?
Cool. Tack! Yes, en 118209. Lite förvånad över hur stor skillnad det är på vitguld och stål ändå. Helt annat lyster liksom.118209? Grym! Tidigare har det gått bra att byta en medhavd tavla, detta byte går på dryga tusenlappen och mig veterligen ska detta gå bra fortfarande. Vill du istället köpa loss en tavla från AD tillkommer -utöver nya tavlans pris- ytterligare 40% för att behålla den tidigare tavlan enligt nya direktiv från Rolex.
Verkligen! Skön tyngd också enligt mig.Cool. Tack! Yes, en 118209. Lite förvånad över hur stor skillnad det är på vitguld och stål ändå. Helt annat lyster liksom.
Förtydligande: Tavlan måste överensstämma med modellen dock. D.v.s. de sätter t.ex. inte i en 118206-tavla i en 118209.118209? Grym! Tidigare har det gått bra att byta en medhavd tavla, detta byte går på dryga tusenlappen och mig veterligen ska detta gå bra fortfarande. Vill du istället köpa loss en tavla från AD tillkommer -utöver nya tavlans pris- ytterligare 40% för att behålla den tidigare tavlan enligt nya direktiv från Rolex.
Makalöst vacker!!
Ok. Så de vitguldare man sett med isblå plataina-tavlor är garagejobb?Förtydligande: Tavlan måste överensstämma med modellen dock. D.v.s. de sätter t.ex. inte i en 118206-tavla i en 118209.
Haha, vet inte riktigt vad definitionen av ”garagejobb” är, men ja. De är bytta av andra fristående urmakare.Ok. Så de vitguldare man sett med isblå plataina-tavlor är garagejobb?
Yes går ej hos AD.Ok. Så de vitguldare man sett med isblå plataina-tavlor är garagejobb?
Haha, vet inte riktigt vad definitionen av ”garagejobb” är, men ja. De är bytta av andra fristående urmakare.
Yes går ej hos AD.
Ok. Så de vitguldare man sett med isblå plataina-tavlor är garagejobb?
https://klocksnack.se/threads/dd-118209.109869/Har du någon bild på en DD wg med Isblå tavla så får du gärna posta den här .
Ok men med presidentlänk och räfflad bezel?
Googla 118239 glacier så får du en massa träffar! Personligen tycker jag att det ser lite franken ut i kombination med räfflat.Ok men med presidentlänk och räfflad bezel?
https://klocksnack.se/goto/post?id=815458#post-815458Ok men med presidentlänk och räfflad bezel?
Krispigt!
Stenhård, onyx är bra...
Beror nog på tavla och tillbehör. Men kolla på köp och sälj och bilda dig en egen uppfattning 130k skulle jag säga, men om det är orimligt eller rimligt är nog upp till var och enVad är rimligt att ge för en DD med ref 18238 i bra skick idag tro?
Wow!
Verkligen grym! Fick den en lätt polering eller var den så superfin från början?Ellerhur, nyservad och fin!