Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen grym! Fick den en lätt polering eller var den så superfin från början?
Wow!
Mycket fin!
Vad är en sådan värd? Modellnamn?
Mäktigt skick! GrattisDenna är helt opolerad
Mäktigt skick! Grattis
Vad gick den för??Provade denna på Nymans i helgen. Helt omöjligt att få till en vettig bild men fantastisk pjäs
Vad gick den för??
Vad gick den för??
Bara sjukt!!63,500€
Varav 29,300€ är tillägget för tavlan.
...vilket ju betyder att om man skulle önska en kanske mer diskret tavla att alternera med så kommer det kosta en ca 6000 (ungefärligt pris för ny tavla plus arbetet för byte) + 11 720 euro (40% av 29 300), alltså ca 124 000 kr, = totalt 130 000 kr för denna operation om man vill behålla originaltavlan enligt nya policyn från Rolex. Känns ju spännande.63,500€
Varav 29,300€ är tillägget för tavlan.
Det kostar att ligga på topp...vilket ju betyder att om man skulle önska en kanske mer diskret tavla att alternera med så kommer det kosta en ca 6000 (ungefärligt pris för ny tavla plus arbetet för byte) + 11 720 euro (40% av 29 300), alltså ca 124 000 kr, = totalt 130 000 kr för denna operation om man vill behålla originaltavlan enligt nya policyn från Rolex. Känns ju spännande.
Det lär inte vara originaltavlan utan snarare att du får rabatt på den nya tavlan du sätter in om du byter in din gamla....vilket ju betyder att om man skulle önska en kanske mer diskret tavla att alternera med så kommer det kosta en ca 6000 (ungefärligt pris för ny tavla plus arbetet för byte) + 11 720 euro (40% av 29 300), alltså ca 124 000 kr, = totalt 130 000 kr för denna operation om man vill behålla originaltavlan enligt nya policyn från Rolex. Känns ju spännande.
Jag hoppas att det är så, annars tycker jag det är lite absurt.Det lär inte vara originaltavlan utan snarare att du får rabatt på den nya tavlan du sätter in om du byter in din gamla.
Var tvungen att gå in på Nymans i dag och kolla denna. Inte så (jmf priset) imponerad.Vad gick den för??
18209? Slät ring.Bror, vad heter 5 siffriga wg reffen efter 1802?
Jag vill få den till 18029 men hittar inget. Kanske aldrig fanns en?
Men det borde bli två refs efter 1802? Nästa efter 180x för yg är ju 18028 (18038)18209? Slät ring och oyster.
Bror, vad heter 5 siffriga wg reffen efter 1802?
Jag vill få den till 18029 men hittar inget. Kanske aldrig fanns en?
Det är reffen efter 1803. Vill veta reffen efter 1802 och wg.
Det är reffen efter 1803. Vill veta reffen efter 1802 och wg.
18028 finns ju. Sen finns 18209. Skulle vilja veta om det ens fanns en mellan där eller om den är jätterare.Är relativ säker att 1802 inte fick någon ersättare för ens 118209, Kan självklart ha fel men kan inte minnas att jag sett någon.
18028 finns ju. Sen finns 18209. Skulle vilja veta om det ens fanns en mellan där eller om den är jätterare.
Gillar oftast inte diamanter. MEN detta utförande är fantastiskt, framförallt i jämförelse med Rolex moderna diamanttavlor där man ser klorna/fattningen betydligt mycket mer.Det krävs inte så mycket för att lysa upp en annars ganska beige måndag...
Den där klockan hade sett bra ut med vilken kamera som helst! Tror t.o.m. den hade glittrat på min gamla Ericsson T68 med kameratillsats.Testar kameran på en iPhone 11 Pro Max