Nymans som ordnade?Återkommer imorgon när det är dagsljus men ni fattar vad som skett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nymans som ordnade?Återkommer imorgon när det är dagsljus men ni fattar vad som skett
Nej. Blev en specialare som jag inte kan gå in mer påNymans som ordnade?
Mycket bra!!
Kan bli ngn mer bild..
Gillar kombon av diskret stealth och is
Tack!Mycket bra!!
Snyggt!Tack!
Tog just en bild som blev lite bättre så postar den också
Blått är flott! Mkt schysst!
Otroligt finTack!
Tog just en bild som blev lite bättre så postar den också
Verkligen!Alltså fan va mycket bättre den äldre diamantsättningen är (rätt ord?)!
Enig! Har väldigt svårt för de nya diamantsättningarnaVerkligen!
Synd på kanten runt isen på de nya
Ommålad?Jag fick hem en till daydate idag
Oklart men har inte tänkt på det så mycket, jag är ute efter en ny tavla.Ommålad?
Tror jag du gör rätt i. Tror ommålad. Dels är texten ojämn men också ovanligt med T Swiss T utan tritium på tavlan.Oklart men har inte tänkt på det så mycket, jag är ute efter en ny tavla.
Enligt mig så ska en dd levereras på band jag tycker att klockan uppfattas mer som ett armband/smycke och boetten med tavlan glöms bort. På band så framhävs klockan i sigTror jag du gör rätt i. Tror ommålad. Dels är texten ojämn men också ovanligt med T Swiss T utan tritium på tavlan.
Men stora frågan. Varför två gulguldsDD utan länk?
Kan delvis hålla med när det är gulguld men ändå inte. Dock har jag som du vet övervägt just en gulguldare på band själv så lite rätt har du...Enligt mig så ska en dd levereras på band jag tycker att klockan uppfattas mer som ett armband/smycke och boetten med tavlan glöms bort. På band så framhävs klockan i sig
Löjligt bra!
Ser fram emot sommaren
Sweet!Ny tavla - check!
Väldigt oklart med en ljusblå tavla.Ny tavla - check!
Oklart?Väldigt oklart med en ljusblå tavla.
Onyx är främst (bara?) safir. De flesta är senare ersättningstavlor. Så länge de är original tycker jag det är sak samma rent estetiskt iaf.Hej. Är intresserad av att köpa en day date med onyx tavla. När producerades de? Är det glas eller plexi? Vill köpa en som är typ 90-tal med glas istället för plexi? Finns de i den åldern? Alltså med onyx tavla från fabriken?
Yes, dels estetiskt och dels materialmässigt. Hade den inte varit exklusiv för ädlaste metallen hade den inte varit eftertraktad.Oklart?
Men är det svårt att få tag på en "original" med onyx tavla? Speciell referens? Eller spelar det ingen roll? Kan man köpa en dd med vilken taval som helst och sätta dit en? Blir det fel?Onyx är främst (bara?) safir. De flesta är senare ersättningstavlor. Så länge de är original tycker jag det är sak samma rent estetiskt iaf.