Lagom häng så att sägaAlla länkar får stretch beroende på hur löst man bär dom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lagom häng så att sägaAlla länkar får stretch beroende på hur löst man bär dom.
Lagom häng så att säga
Precis. När jag bad om priser på 18klänkar för typ 4-5årsedan kostade president ca 145k och Jubilee ca 155k. Oyster var billigare än bägge, men jag minns inte vad de kostade. Jag efterfrågade till en 16018 så jag gissar att priserna var till 5ref.
Tämligen säker på att de aldrig införde det på den förra 6-siffriga referensen med den snyggare smala länken. DD40 och den nya DD36 som kom 2019 med den extremt fula breda länken har keramiktuberna.Vet att det behandlats tidigare men är det någon som vet om det är alla 6-siffriga referenser som har keramiktuber i länken?
Där ser man. Kul!Orörd och typ oanvänd, förra/första ägaren hade den typ i bankfack hela dens livstid... Nu används den
Oj! Starkt jobbat av ägaren. Den där är ju inte många år.Alla länkar får stretch beroende på hur löst man bär dom.
Oj! Starkt jobbat av ägaren. Den där är ju inte många år.
Perfekt, sitter som en dröm.Testkör men förstår inte tjusningen. Som stål men sämre.
Abow, vad hänt därAlla länkar får stretch beroende på hur löst man bär dom.
Håller med om att den var lite tråkig. Jag gillar inte 6siffriga och tavlan var rätt tråkig.Testkör men förstår inte tjusningen. Som stål men sämre.
Skrota skitenTestkör men förstår inte tjusningen. Som stål men sämre.
Ägaren brukar sköta det där rätt bra på egen hand, sakta men säkert...Skrota skiten
Är det inte lite det som är charmen? Man vet att det är sämre på alla sätt, men det är något ädelt med det ändå.Testkör men förstår inte tjusningen. Som stål men sämre.
Ser den inte, men sedan gillar jag verkligen guld guld också... Färgen känns lite smutsigt grå. Klockan är för tung också, inte så bekvämt.Är det inte lite det som är charmen? Man vet att det är sämre på alla sätt, men det är något ädelt med det ändå.
Rolex berömda länkkvalitet händeAbow, vad hänt där
Utveckla?Rolex berömda länkkvalitet hände
Tänkte mest på att Rolex inte direkt är kända för göra länkar som är kända för att vilja stå rakt ut... Eller vad tycker du?Utveckla?
Är väl som alla andra bättre länkar med samma konstruktion, eller vad menar du?Tänkte mest på att Rolex inte direkt är kända för göra länkar som är kända för att vilja stå rakt ut... Eller vad tycker du?
Fel tråd, men de gamla är ju grymma? De vikta är nog där de toppade. De första fjädrande tightast men även lite vekare. Vad är bättre menar du?Baserat på vad de kostar och vilket enormt prestigemärke vi talar om så tycker jag deras (stål)länkar håller alldeles för låg nivå. Eller gjorde iaf, de nyare modellerna kan jag lite om. @Aurum
SnyggtÄntligen har jag möjlighet att posta bilder på en alldeles egen DD!
Ser bra ut!!Äntligen har jag möjlighet att posta bilder på en alldeles egen DD!