HateWinter
Silver
Cognaq eller dia?
Dia är prio, men vi kan lösa det så du blir av med Cognac med... Samma plats som sist. Välkommen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cognaq eller dia?
Också gillat tavlor med mer kontrast mot guldet förr. Men det är så himla skönt gubbstekigt med champagnefärgad diamanttavlaMen du gillar väl inte diamanter? Jag har alltid tyck att mörka tavlor passar bäst i yg dd.
True thatOckså gillat tavlor med mer kontrast mot guldet förr. Men det är så himla skönt gubbstekigt med champagnefärgad diamanttavla
Tycker att index på dom 6siffriga tavlorna är grymt fula speciellt i 5siffriga reffar ! Med det sagt kör dia!Cognaq eller dia?
Dags att damma av dd:n, summer is coming...
Cognacen är ju svårslagen!Cognaq eller dia?
Cognaq eller dia?
Sad to say - Men jag tycker inte romerska index gör sig bra alls i en day-date. Tur smaken är som baken.Sommartavlan insatt. Svag för romerska index mot slät glasring.
Tur är det allt. Vore tråkigt annars.Sad to say - Men jag tycker inte romerska index gör sig bra alls i en day-date. Tur smaken är som baken.
Antar det är PT?Tur är det allt. Vore tråkigt annars.
vitguld - 118209Antar det är PT?
Nytt in? Inväntar rastlösheten som en haj118206 i rätt utförande
Ja rätt så! inte haft den alltför länge iallafallNytt in? Inväntar rastlösheten som en haj
Grym. Hojta när det är dagsJa rätt så! inte haft den alltför länge iallafall
Like raketen!118206 i rätt utförande
Wow!! Fler bilder!!118206 i rätt utförande
du har nog rätt där min vän tusen tack!
Här har duWow!! Fler bilder!!
El patronDags att lyfta tråden från 6:e sidan!
Äckligt bra...du har nog rätt där min vän tusen tack!
Här har du
Någon som vet vilket material som en standardavtal till DD 18239 är gjord i?
Herregud va snygg! Ska hitta en sådan som årsklocka är nästa mål i klocklivet.Dags att lyfta tråden från 6:e sidan!
Du citerade en post som är 6 år gammal... How come?Ja och nej. En de vanliga champagnetavlorna går lite mer åt guldhållet. Denna brukar simpelt nog kallas light champagne dial. Vissa kallar den även för Silver dial, vilket jag kan tycka inte är helt korrekt Jäkla fin är den!