Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kan väll inte vara äkta Rolex tavlor? Eller har jag fel? Det ser sjukt snygga ut i varje fall!Från Hodinkees Instagram. Fantastiska tavlor
Sök på Rolex Stella så får du svar...Det kan väll inte vara äkta Rolex tavlor? Eller har jag fel? Det ser sjukt snygga ut i varje fall!
Det kan väll inte vara äkta Rolex tavlor? Eller har jag fel? Det ser sjukt snygga ut i varje fall!
Det är stentavlor inte Stella Ser ut som malakit, lapis lazuli, onyx och korall?Sök på Rolex Stella så får du svar...
Fet! Grattis!Rolex Day-Date 18238.
Sök på Rolex Stella så får du svar...
De är sjukt snygga. Onyx gillar jag sedan tidigare. Men har aldrig haft för mig att de andra finns också....Det är stentavlor inte Stella Ser ut som malakit, lapis lazuli, onyx och korall?
Här finns lite läsning https://klocksnack.se/threads/den-ultimata-rolexurtaveltråden.89574/De är sjukt snygga. Onyx gillar jag sedan tidigare. Men har aldrig haft för mig att de andra finns också....
Du om någon borde väl ha svaret, det ser man ju på ditt profilnamn...Det kan väll inte vara äkta Rolex tavlor? Eller har jag fel? Det ser sjukt snygga ut i varje fall!
Finns lite is nu, kul att se. Var väldigt sällsynt på svenska forum för att par år sedan. Var iofs ovanligt med DD tidigare också. Bra med lite vulgaritet i vardagen.Fet! Grattis!
Hur många isade DD har vi nu på forumet?
Ooooops - gick lite fort där i telefonen!Det är stentavlor inte Stella Ser ut som malakit, lapis lazuli, onyx och korall?
Ja det behövsFinns lite is nu, kul att se. Var väldigt sällsynt på svenska forum för att par år sedan. Var iofs ovanligt med DD tidigare också. Bra med lite vulgaritet i vardagen.
Guldrolex med is, hör du hur det låter? Vi gillar att lura oss själva men förstår såklart vad du menar.Ja det behövs
Sedan är väl just WG med grå sunburst och diskret is inte så vulgärt.
Hahaha man lär sig något nytt jämntDu om någon borde väl ha svaret, det ser man ju på ditt profilnamn...
Haha ja jag hör... Men lurar mig att den är lite stealth och att folk tror det är en vanlig stålDJ med glittriga indexGuldrolex med is, hör du hur det låter? Vi gillar att lura oss själva men förstår såklart vad du menar.
”Vanlig stålDJ”, en man av folket.Haha ja jag hör... Men lurar mig att den är lite stealth och att folk tror det är en vanlig stålDJ med glittriga index
Känner att jag blir lite ambushed nu”Vanlig stålDJ”, en man av folket.
Bättre - men sätt på länken igen!Prövar nytt band igen
Jag kan inte mycket om polering, men visst verkar det knepigt att polera insidan av hornen? Tycker passformen ser kass ut, men det kan vara som du säger att det kanske bara är normal passform? Sen tycker jag spontant att luggarna det lite nerpolerade ut?Funderar ibland på att byta till GG. Såg denna som i en första anblick såg mkt fin ut med fin borstning etc. Men det är litet glapp mellan luggar och ändlänkar vilket inte mig har. Beror det på att den på HQ Milton har polerats (konstigt att polera på insida bandhorn eller kanten av ändlänkarna..?) eller handlar det om normala variationer och "synvillor"
Jävlar vad snygg Rolle! Vad är det för nåt och vad är det för tavla?Bättre - men sätt på länken igen!
18206 antar jag med den för platinum-rollarna klassiska Ice blue tavlan. Helt grym!Jävlar vad snygg Rolle! Vad är det för nåt och vad är det för tavla?
”Glacier” Blue (No ice på just den där)18206 antar jag med den för platinum-rollarna klassiska Ice blue tavlan. Helt grym!
Ooohh. Men den förtjänar att få komma fram lite... Vi behöver mer vulgaritet som @Aurum sadeOtroligt många fina DD’s här nu! Jag är tyvärr alldeles för nojig för att ta fram min strösslade
Du gillar Sopranos i allmänhet och kanske "Paulie" i synnerhet?
Att det är små glapp mellan ändlänkarna (de är väl även ihåliga va?) Och boetten på en 25 år gammal guldklocka är inte särskilt märkligt.Funderar ibland på att byta till GG. Såg denna som i en första anblick såg mkt fin ut med fin borstning etc. Men det är litet glapp mellan luggar och ändlänkar vilket inte mig har. Beror det på att den på HQ Milton har polerats (konstigt att polera på insida bandhorn eller kanten av ändlänkarna..?) eller handlar det om normala variationer och "synvillor"