Saknar du den så mycketGah sluta posta bilder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Saknar du den så mycketGah sluta posta bilder
Nu gör jag det...Saknar du den så mycket
Du har det bra du!Hemester jag klagar inte
Ser väldigt fin ut Grattis!!Ny klocka och kul med fredag!
En vandrande trofé, stort grattis!Ny klocka och kul med fredag!
Grym!!Ny klocka och kul med fredag!
Nu ska den förhoppningsvis sluta vandra
Blir ett klart nedbyte. Kombinationen nu är stentuff.Nu ska den förhoppningsvis sluta vandra
Ja den patenterade @P-vakten’s blå tavlan kommer det nog att bli framöver, ska försöka testa dia ett tag och se om jag kommer överens med den!
Är lite småsugen på att testa denna tavla till min DD vitguld 18239, tror att det är valnöt.
Någon som har sett den "live"?
Eller ska man kanske testa pärlemor? Någon som har sett dessa två varianter i en vitguldare, funkar?Är lite småsugen på att testa denna tavla till min DD vitguld 18239, tror att det är valnöt.
Ett tag sen jag hade koll på prisbilden för 18206, men 200-220’ får du nog räkna med åtminstone.Funderar på en day date, femsiffrig ref. Gillar mest slät ring och då talar vi om platina om jag förstått det rätt. Lite svårt att få grepp om prisbilden på 18206 med vanlig tavla, ej diamant. Vad pratar vi om för prisspann ungefär?
Ok, tackar!Ett tag sen jag hade koll på prisbilden för 18206, men 200-220’ får du nog räkna med åtminstone.
Håller med om att denna är en av de bättre dia-tavlorna, framförallt är stensättning väldigt smakfull på dessa jämfört med de nya tex.Blir ett klart nedbyte. Kombinationen nu är stentuff.
Jättefin - grattis!!Ny klocka och kul med fredag!
Jag tycker trätavlorna är grymma till vitguld, inte sett i verkligheten dock men snubblade över denna på nätet:Är lite småsugen på att testa denna tavla till min DD vitguld 18239, tror att det är valnöt.
Går den att beställa?Är lite småsugen på att testa denna tavla till min DD vitguld 18239, tror att det är valnöt.
Ja enl ROB Engström.Går den att beställa?
Flott, har du även pris på den?Ja enl ROB Engström.
NejFlott, har du även pris på den?
Någon amatör som tightat åt låset. Enklast är väl bara att slipa ner kanten.Tyckte att låset var vasst och kavde mycket på min DD och inte så konstigt när jag tittade och det ser ut såhär.
Vad göra?