• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Day-Date-tråden

bernoulli

Audemars
2-Faktor
Nymans skulle ha 109k för den här :eek:
Screenshot_20191130_110857.jpg
Sjukt..
 

grujo

Omega
Vad är det där för styggelse?
Orient, minns inte modell namnet klickade hem den för drygt ett år sedan. Används ytterst sällan men håller super bra tid och helt rasselfri, känns som en god konstruktion generellt. Rekommenderas ! Dock hade jag kört utan bling blinget i tavlan om jag fick chans att byta denna gång
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Är lite förvånad att Bukowskis säljer dylika klockor och dessutom inte skriver ut att det inte är original. OT: Tänker även på en Reverso som varit ute till försäljning några gånger.
Faktiskt väldigt dåligt. Nog för att typ alla bör förstå att det där inte är Rolex hantverk men iallafall. Oklart om ringen ens är original rolex, stod inte heller. Har inte ens klickat upp bilderna för att kolla på den men jag gissar att den är AM mtp resten utav arbetet som lagts ner på klockan.
 

herrstilen

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Faktiskt väldigt dåligt. Nog för att typ alla bör förstå att det där inte är Rolex hantverk men iallafall. Oklart om ringen ens är original rolex, stod inte heller. Har inte ens klickat upp bilderna för att kolla på den men jag gissar att den är AM mtp resten utav arbetet som lagts ner på klockan.
Ser ju ut som att bezeln är i vitmetall så är nog inte orginal!
 
Topp