Sjukt..Nymans skulle ha 109k för den här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt..Nymans skulle ha 109k för den här
Exakt den jag menade vilket toppexNymans skulle ha 109k för den här
Sitter bra, lyssna inte på småpenisarna.Sitter hur bra som helst
Nymans skulle ha 109k för den här
Orient, minns inte modell namnet klickade hem den för drygt ett år sedan. Används ytterst sällan men håller super bra tid och helt rasselfri, känns som en god konstruktion generellt. Rekommenderas ! Dock hade jag kört utan bling blinget i tavlan om jag fick chans att byta denna gångVad är det där för styggelse?
Bark med Aventurine va faktist riktigt porrigt!
(Inte min klocka)
Absolut aldrig sett tidigare heller. Ser coolt men jättekonstigt ut på samma gång.Wow, detta guldarbete på bandhornen skojar man inte bort. Aldrig sett denna variant tidigare faktiskt.
https://www.bukowskis.com/sv/auctio...rpetual-day-date-chronometer-armbandsur-36-mm
Ser hemskt ut.Absolut aldrig sett tidigare heller. Ser coolt men jättekonstigt ut på samma gång.
”Kompletterad med senare diamantkrans.” Bandhornen måste ju vara det också. Inte ett ord om det dock. Spännande.Ser hemskt ut.
Fy fan. Vinkelslip och tapetklister?Wow, detta guldarbete på bandhornen skojar man inte bort. Aldrig sett denna variant tidigare faktiskt.
https://www.bukowskis.com/sv/auctio...rpetual-day-date-chronometer-armbandsur-36-mm
Är lite förvånad att Bukowskis säljer dylika klockor och dessutom inte skriver ut att det inte är original. OT: Tänker även på en Reverso som varit ute till försäljning några gånger.Wow, detta guldarbete på bandhornen skojar man inte bort. Aldrig sett denna variant tidigare faktiskt.
Faktiskt väldigt dåligt. Nog för att typ alla bör förstå att det där inte är Rolex hantverk men iallafall. Oklart om ringen ens är original rolex, stod inte heller. Har inte ens klickat upp bilderna för att kolla på den men jag gissar att den är AM mtp resten utav arbetet som lagts ner på klockan.Är lite förvånad att Bukowskis säljer dylika klockor och dessutom inte skriver ut att det inte är original. OT: Tänker även på en Reverso som varit ute till försäljning några gånger.
Ser ju ut som att bezeln är i vitmetall så är nog inte orginal!Faktiskt väldigt dåligt. Nog för att typ alla bör förstå att det där inte är Rolex hantverk men iallafall. Oklart om ringen ens är original rolex, stod inte heller. Har inte ens klickat upp bilderna för att kolla på den men jag gissar att den är AM mtp resten utav arbetet som lagts ner på klockan.
Kan ju fortfarande vara en original (äkta kanske är mer rätt ord) rolex bezel. Men inte original till klockan. Men nej, jag tror den är AM. Inte kollat på den som sagt.Ser ju ut som att bezeln är i vitmetall så är nog inte orginal!
Sjukt fin!
Blir riktigt sugen på en barkad!Aldrig fel med en kvällstur.
Sådär ja! Aftonklockan på armen.Sjukt fin!
Jag bytte precis från Dweller till Sub, men inser att till kvällen får det bli vitguld.
Hösten, eller vad säger du @sherwan?När är det säsong för körsbär ?
Höst är den bra... men pga solbristen i Norden...Hösten, eller vad säger du @sherwan?
Jag har aldrig varit ett fan av den tavlan, men började omvärdera när jag såg en till salu på C24 för någon månad sen. Kör!När är det säsong för körsbär ?
Vad lutar det åt?Lite små sugen på en ny tavla