Lite små sugen på en ny tavla
Vad tänker du dig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite små sugen på en ny tavla
Vad lutar det åt?
Denna hade varit eller någon lapis tavla, men kostar lite för mycketVad tänker du dig?
Lapis kostar en slant dock!Denna hade varit eller någon lapis tavla, men kostar lite för mycket
En av dessa hade inte varit fel.
(bilderna tagna härifrån)
Varför det? Den du har är ju så fin tycker jagLite små sugen på en ny tavla
Nej, nej, nej. Du har rätt tavla. Om du inte hittar en sånhär, så har du redan alla rätt:Lite små sugen på en ny tavla
Finns den där även till dd36?Nej, nej, nej. Du har rätt tavla. Om du inte hittar en sånhär, så har du redan alla rätt:
Rätt säker på att den inte gör?Finns den där även till dd36?
My bad - kan absolut vara så!Rätt säker på att den inte gör?
Bra strap! Brukar föredra DD på länk men det där var gött!
Blir det mer somrigt än såhär?
Varför det? Den du har är ju så fin tycker jag
Nej, nej, nej. Du har rätt tavla. Om du inte hittar en sånhär, så har du redan alla rätt:
Jag är nog bara rastlösMy bad - kan absolut vara så!
Det bästa är att då har ju @Grabbenvetvad redan bästa tavlan till sin platina-DD.
Somna om, ge fan i tavlanJag är nog bara rastlös
Strössel!Lite små sugen på en ny tavla
Den du har fast med is!Lite små sugen på en ny tavla
Dubbel Cartier är inte fel hellerDaily beater.
Rolex 18238
Taskig bild men visst får man intrycket av att sargen rund dagfönstret är lite kass?Onyx med rubiner. Någon som sett tidigare? Inköpt via Christie’s och ägaren menar på att den är original.
Har sett förut, dock uteslutande på kopior. Dagramen ser tokig ut, och i några kataloger jag kollat i finns den icke med i heller. Jag tror inte på den.Onyx med rubiner. Någon som sett tidigare? Inköpt via Christie’s och ägaren menar på att den är original.
Satan vad polerad!Kanske varit upp i någon annan tråd? Satan vad demolerad, den som polerat den här..
https://auctionet.com/sv/1414905-rolex-day-date-oyster-perpetual-18-kt-gelbgold
Sen är givetvis länken så slut den kan bli utan att helt falla isär. Vem betalar de här pengarna ens?
Noggrant genomgången med en Dremel 4000Kanske varit upp i någon annan tråd? Satan vad demolerad, den som polerat den här..
https://auctionet.com/sv/1414905-rolex-day-date-oyster-perpetual-18-kt-gelbgold
Sen är givetvis länken så slut den kan bli utan att helt falla isär. Vem betalar de här pengarna ens?
Mycket bra!!En god vän här på KS har svårt att bestämma sig för om det är isad YG eller isad WG som gäller Min 18239 och en annan god KS väns 18238 på bilden
Gah sluta posta bilder18239 med isad tavla