Grattis!Nu får jag också va mä!
Vänd på armen o ta en bild till!! Snälla......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Nu får jag också va mä!
Tjusigt! Presidentlänken är galet fet! Jag efterlyser mer sånna här bilder, är ju trots allt länken man ofta ser!Nu får jag också va mä!
Grattis!
Vänd på armen o ta en bild till!! Snälla......
Tjusigt! Presidentlänken är galet fet! Jag efterlyser mer sånna här bilder, är ju trots allt länken man ofta ser!
Smög in sig en liten dj också.
Snygg rose!
Fler bilder på den Tack
Jag ser bara stål, gul- och vit-guld.
Jag tror bestämt herrn är alkoholpåverkad. Eller färgblind!DDn på länk är rose, iallafall för mig
Jag tror bestämt herrn är alkoholpåverkad. Eller färgblind!
Vafan DJn är stål, DD på läder gul och DD på länk rose.
Så jävla fel kan jag inte se!
Vilka färger har svenska flaggan?
...jag skulle illa kvickt göra en synundersökning!
Jag viker mig fan inte!
Det är möjligt.
Du har ändå inte rätt!
Så kul har vi inte tyvärr. Bara vitguld... Solen som ger den lite färg.Snygg rose!
Fler bilder på den Tack
Så kul har vi inte tyvärr. Bara vitguld... Solen som ger den lite färg.
Jo, enligt mig
Så kul har vi inte tyvärr. Bara vitguld... Solen som ger den lite färg.
Bjuckar på en pic från toan!
Riktigt fin tavla redan tröttnat på den ?
Bilder gör inte Tridor rättvisa!
Smög in sig en liten dj också.
Jag tror att det finns olika exemplar med vit tavla på alla referenser.Är 1803 den enda referensen med boett i gult guld och med vit urtavla?
Är 1803 den enda referensen med boett i gult guld och med vit urtavla?
Definitivt lättare och "rassligare" än 6-siffriga. Dock måste jag säga att presidentlänken är den bästa av de 5-siffriga länkarna då den har ett hyfsat modernt clasp som känns gediget och bra. En 18038 eller 18238 i bra skick har inte en rasslig länk, dock är den ju inte styv som en 17-årings morgonstånd som en 6-siffrig länk är.På tala om äldre DD, är det lika rassliga länkar som äldre subs? Väger dom mindre än nyare 6 siffriga DDs?