• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Day-Date-tråden

Fick i ett svagt ögonblick igår för mig att kanske sälja min DD(För att köpa en i roséguld som varit planen ett tag) så tog lite bilder men ändrade mig och den får nog stanna lite till, men bjuder iallfall på en av gårdagens bilder. En som inte är tagen med mobilkamera som min andra ovan!
P1020546.JPG
Oj vilken stilig!

Fick i ett svagt ögonblick igår för mig att kanske sälja min DD(För att köpa en i roséguld som varit planen ett tag) så tog lite bilder men ändrade mig och den får nog stanna lite till, men bjuder iallfall på en av gårdagens bilder. En som inte är tagen med mobilkamera som min andra ovan!
P1020546.JPG
Helt underbar bild, inte svårt att se att den stannar kvar på armen.

Verkligen! Brukar du få komplimanger för den?

Som med de flesta klockorna inte något av almänheten, de bryr sig inte så mycket, men av folk jag träffar som själv är lite intresserad av klockor, eller själv har någon riktig klocka så en del. Day-Date 36 är ju en nästan perfekt klocka!

Börjar bli sugen på en 18239, någon som har en? Bilder att sukta över vore ju något för att locka in mig mer i DDträsket.

Lite råd önskas :)
Trivs sjukt bra med silvertavlan
Det gör ju att diamanttavlan tyvärr bara ligger i en låda hemma, ser ingen sannolikhet att jag skulle byta tillbaka och har inga planer alls på att sälja klockan i sig
Tavlan är ju värd en slant och en bra grundplåt till något annat, är det "värt" att sälja den? Finns det marknad eller är det vettigare att spara?

Lite råd önskas :)
Trivs sjukt bra med silvertavlan
Det gör ju att diamanttavlan tyvärr bara ligger i en låda hemma, ser ingen sannolikhet att jag skulle byta tillbaka och har inga planer alls på att sälja klockan i sig
Tavlan är ju värd en slant och en bra grundplåt till något annat, är det "värt" att sälja den? Finns det marknad eller är det vettigare att spara?
Vilket tavla är det? Tycker dom "vanliga" brukar gå rätt billigt imo? Dom kostar väl ändå 16k-ish nya?

edit: Kanske tänker på datejust iofs.. hmm

Tillbaka
Topp