Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Otrolig klocka! Wow!gammal goding med lite ovanlig uppsättning. Onyx med Arabisk dag/datum
Har min inne på service och byte utav tavla nu och frågade just om detta innan jag lämnade in, men dom hade aldrig hört talas om att man inte skulle få tillbaka sin gamla tavla eller behöva betala för att få tillbaka något. På Bergströms för övrigt om det är olika mellan AD. Men då känns det ju som att det är något som inte rolex har hittat på utan AD som kommit på ett sätt att få in lite extra cash på.Stämmer, lite olika dock. Ibland så ”bjuder” AD på att skicka med gamla tavlan. Galet när man tänker efter att betala för sina redan ägda ting
Har sett att https://www.filipucci.nl/en/ säljer lådorI jakt på box till denna pjäs. Några tips på var man kan finna detta?
Men varför tar man inte tavlan till någon icke-AD och byter? Eller pratar ni om när man även köper tavlan hos AD?Tyvärr stämmer det. 30% va det dock senast för mig.
Bling bling - Passar dig @BasFick testa denna skönheten av första och ända ägaren
Precis.vi talar om när man köper en ny tavla hos AD och vill behålla sin gamlaMen varför tar man inte tavlan till någon icke-AD och byter? Eller pratar ni om när man även köper tavlan hos AD?
Går och velar om hur jag ska göra med min 18238, den har fått på tok för lite tid på armen under senaste året.
Tror inte sälj är aktuellt, går i tankarna att köpa en ny tavla till den via AD för att skapa lite gnista! Är det någon som vet vilka tavlor man har att välja på? (Äger den på bilden samt champagne)
Bild ifrån förra sommaren för att ge lite ljus!
Onyx - Gillar verkligen looken av den tavlan, cleant!Går och velar om hur jag ska göra med min 18238, den har fått på tok för lite tid på armen under senaste året.
Tror inte sälj är aktuellt, går i tankarna att köpa en ny tavla till den via AD för att skapa lite gnista! Är det någon som vet vilka tavlor man har att välja på? (Äger den på bilden samt champagne)
Bild ifrån förra sommaren för att ge lite ljus!
Det finnsFrun i huset gillar tydligen Day-Date. Någon 40mm blir det ju inte att fundera på, så då är det en 36mm.
Hon har en jobbig kravspec. Mörk tavla med romerska siffror.
Har Rolex någonsin producerat något sådant till 36mm?
OkDet finns
Bara att ställa in de parametrarna när du gör en sökning på C24.Frun i huset gillar tydligen Day-Date. Någon 40mm blir det ju inte att fundera på, så då är det en 36mm.
Hon har en jobbig kravspec. Mörk tavla med romerska siffror.
Har Rolex någonsin producerat något sådant till 36mm?
Gjort det men hittar inteBara att ställa in de parametrarna när du gör en sökning på C24.
Om du söker på Rolex Day Date och sen väljer ”filter” och sen trycker in 36mm under ”diameter” och svart på ”urtavla” och romerska under ”siffror urtavla” så kommer det upp några för mig iallafall.Gjort det men hittar inte
Ja, det kom upp några till. Mestadels franken, men faktiskt några med romerska siffror.Om du söker på Rolex Day Date och sen väljer ”filter” och sen trycker in 36mm under ”diameter” och svart på ”urtavla” och romerska under ”siffror urtavla” så kommer det upp några för mig iallafall.
Blå tavla är väl fint.Jag har fått erbjudande om en blå tavla till min DD WG. Han vill ha 7900:- En jävla massa pengar för en tavla utan is, men de är inte helt enkla att hitta.
Jag väntar på bilder, men är jag dum i huvudet om jag slår till när jag vet att det är rätt tavla?
Vill man vara fin får man lida pin - den saken är ju klar...
Har du kollat vad de kostar hos AD ink byte?Jag har fått erbjudande om en blå tavla till min DD WG. Han vill ha 7900:- En jävla massa pengar för en tavla utan is, men de är inte helt enkla att hitta.
Jag väntar på bilder, men är jag dum i huvudet om jag slår till när jag vet att det är rätt tavla?
Vill man vara fin får man lida pin - den saken är ju klar...
Nej det har jag faktiskt inte gjort. Bra poäng där. Ska kolla till veckan!Har du kollat vad de kostar hos AD ink byte?
Kolla de först, när @P-vakten bytte till den blå tavlan som är på min hos AD var det ju inte så dyrt. Men det var väl innan de skulle ha betalt för att behålla nuvarande tavla osv.Nej det har jag faktiskt inte gjort. Bra poäng där. Ska kolla till veckan!
Den blå som @hejsam har i sin DD gick på ~7’ hos AD inkl visare.Har du kollat vad de kostar hos AD ink byte?