Yes Champagne
Har du vägarna förbi innerstan idag? Klämmer gärna på din DD!
Champagne dial är ju alltid riktig nice men den svarta tapestry dial:en är svårslagen!
Jag har alltid vägarna förbi innerstaden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes Champagne
Har du vägarna förbi innerstan idag? Klämmer gärna på din DD!
Den glänser så jag blir bländad av telefonen!
Gött att höra, det är så det ska vaDen glänser så jag blir bländad av telefonen!
Klart man kan ha en DD. Hade själv en ett tag och jobbar också som ingenjör.Suttit och spanat ett tag efter ett komplement till subC'n och kommit fram till att en DD måste ju vara det ultimata! Kommer dock få spara ett tag då kapital behövs om man ska köpa en DD i helguld på länk! Kollat runt och va inne tidigare i butiken på Frankfurt och fick pilla lite på en ny dock men riktigt fin DD! Är den en ref.118238/2 eller? :s har inte lärt mig referenser på DDs än! Ska dock inte ha is på tavlan men annars i liknande utförande tänkte jag! Vad tror ni, kan man bära en DD i helguld som 25-30årig ingenjör eller är man på tok för mycket gubbe?
Helt toki
Har för mig 750 pix inkl byteVet någon vad en svensk dagskiva går på?
Snyggt därHär är min magohny(?)-tavlade guldklimp!
Ev. till salu snart.... (pm vid intresse)
DOLLAH BLING! Så jävla kunglig.
Jag fick höra betydligt mycket mer än så när jag frågade sist. Vill inte säga fel, men jag har för mig att dem begärde 3500-5500kr.Har för mig 750 pix inkl byte
Jag fick höra betydligt mycket mer än så när jag frågade sist. Vill inte säga fel, men jag har för mig att dem begärde 3500-5500kr.
Säker på att du inte menar tavla inkl byte?
Suttit och spanat ett tag efter ett komplement till subC'n och kommit fram till att en DD måste ju vara det ultimata! Kommer dock få spara ett tag då kapital behövs om man ska köpa en DD i helguld på länk! Kollat runt och va inne tidigare i butiken på Frankfurt och fick pilla lite på en ny dock men riktigt fin DD! Är den en ref.118238/2 eller? :s har inte lärt mig referenser på DDs än! Ska dock inte ha is på tavlan men annars i liknande utförande tänkte jag! Vad tror ni, kan man bära en DD i helguld som 25-30årig ingenjör eller är man på tok för mycket gubbe?
Suttit och spanat ett tag efter ett komplement till subC'n och kommit fram till att en DD måste ju vara det ultimata! Kommer dock få spara ett tag då kapital behövs om man ska köpa en DD i helguld på länk! Kollat runt och va inne tidigare i butiken på Frankfurt och fick pilla lite på en ny dock men riktigt fin DD! Är den en ref.118238/2 eller? :s har inte lärt mig referenser på DDs än! Ska dock inte ha is på tavlan men annars i liknande utförande tänkte jag! Vad tror ni, kan man bära en DD i helguld som 25-30årig ingenjör eller är man på tok för mycket gubbe?
Haha så bra då! vill ju inte vara gubben på jobbet men lär väl vara valpen tills man är 40+!Är ingenjör (mekanikkonstruktör) själv... 35 år.. Bär DD sedan 1,2 år. Klart det går..
En trevlig 19018 kan liva upp tillvaron så här en fredag...
Jävlar!!!
Den är faktiskt svart.. men den ser väldigt mattsvart ut i vissa vinklar. Bjussar på en till bild.Grymt fin! Är tavlan blå eller blå/grå ?
Kanonfin! Var det du som köpte den precis på Tradera? Mvh Mats
Bahh, den är så fet!!Har bidragit förut, men fan bidrar med en ny...
Här får jag också posta nuförtiden
Snyggt, grattis!Här får jag också posta nuförtiden
I med en tavla med lite färg på! Grön!Här får jag också posta nuförtiden