OffTopic: bästa sättningen enligt mig. Men vad är oddsen att du kommer använda den igen? Dumt att bara låta den samla damm annars.
Lite så jag tänker, byter jag tavla blir det ändå till en utan diamanter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OffTopic: bästa sättningen enligt mig. Men vad är oddsen att du kommer använda den igen? Dumt att bara låta den samla damm annars.
Då säljer du ju såklart! Såg en tavla som den, dock annan färg (typ silver?) på c24 (zzzz...) som dom ville ha 15.5k för.Lite så jag tänker, byter jag tavla blir det ändå till en utan diamanter
Då säljer du ju såklart! Såg en tavla som den, dock annan färg (typ silver?) på c24 (zzzz...) som dom ville ha 15.5k för.
Blir gärna rättad om jag har fel, men du borde ju kunna få en liten slant för den iallafall. mer än om den ligger i lådan.
Amen dåså, släng ut den. Vet verkligen inga riktlinjer för vad den "ska" kosta. Ända jag hittade var den för 15,5kLikadan då min är silver med men på bilden ser den vit ut
Ingen tvekan, sälj tavlan om du tror klockan kommer att behållas. Tycker den nya tavlan vinner i alla lägen.Lite råd önskas
Trivs sjukt bra med silvertavlan
Det gör ju att diamanttavlan tyvärr bara ligger i en låda hemma, ser ingen sannolikhet att jag skulle byta tillbaka och har inga planer alls på att sälja klockan i sig
Tavlan är ju värd en slant och en bra grundplåt till något annat, är det "värt" att sälja den? Finns det marknad eller är det vettigare att spara?
Ingen tvekan, sälj tavlan om du tror klockan kommer att behållas. Tycker den nya tavlan vinner i alla lägen.
Bara djupblått som kan matcha silver i en VG DD. Skulle dock vara kul att få se onyx eller din gröna tavla med vitguldsindex i en VG.Håller med @jabla
Silvertavlan är riktigt trevlig
Dum fråga, alla kan bära en DD! Är man bankrånare köper man en större än 36 mm...Suttit och spanat ett tag efter ett komplement till subC'n och kommit fram till att en DD måste ju vara det ultimata! Kommer dock få spara ett tag då kapital behövs om man ska köpa en DD i helguld på länk! Kollat runt och va inne tidigare i butiken på Frankfurt och fick pilla lite på en ny dock men riktigt fin DD! Är den en ref.118238/2 eller? :s har inte lärt mig referenser på DDs än! Ska dock inte ha is på tavlan men annars i liknande utförande tänkte jag! Vad tror ni, kan man bära en DD i helguld som 25-30årig ingenjör eller är man på tok för mycket gubbe?
+1 på den.Dum fråga, alla kan bära en DD! Är man bankrånare köper man en större än 36 mm...
Har skrivit det för men det tåls att sägas igen. Den tavlan är helt sjuk, så grymt fin!Kan eventuellt ha missat att posta denna här?
Mycket nöjd, lite mer än 2 års letande efter tavlan..
Älskar att den bär som en panna på dig.Kan eventuellt ha missat att posta denna här?
Käft.Älskar att den bär som en panna på dig.
Och ja, den är jääääättefin. Puss.
Tusen tack!Har skrivit det för men det tåls att sägas igen. Den tavlan är helt sjuk, så grymt fin!
DD är ju helrätt till slitna jeans och urtvättad tisha! Sköna kontraster liksom.Härligt. Och grattis!
Jo har tänkt en äldre på 36mm i helguld med någon stilig tavla! så bankrånare är jag inte!
@Aurum
Lätt den finaste tavlan till DD. Grattis att du fick tag i en fin en!Kan eventuellt ha missat att posta denna här?
Knäppte nya bilder i vårsolen som jag tänkte dela med mig avDD med tapestry dial. Min säger hej
Day-Date 18078
Knäppte nya bilder i vårsolen som jag tänkte dela med mig av
1979Vilket år är den från? @Stomatologen
Cool, vet du var den är utplockad från början?
Tyvärr inte. Men den är servad hos Rob där även tavlan kommer från.Cool, vet du var den är utplockad från början?
Tyvärr inte. Men den är servad hos Rob där även tavlan kommer från.
Yes ChampagneOk, har du ytterligare en tavla till den?