Har bidragit förut, men fan bidrar med en ny...
Sjukt härlig tavla, blir på riktigt gott humör när jag ser den!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har bidragit förut, men fan bidrar med en ny...
Stämmer... otroligt nöjd. Framförallt med tanke på hur mkt bättre skicket var på den jämfört med bilderna.Kanonfin! Var det du som köpte den precis på Tradera? Mvh Mats
Gråter varje gång jag ser en sån där tavla... otroligt dumt drag att sälja min gamla. Att man aldrig lär sig.Har bidragit förut, men fan bidrar med en ny...
Äh den här är bra till sommaren. om den nu stannar så länge hahaI med en tavla med lite färg på! Grön!
Kronisk flippare...Äh den här är bra till sommaren. om den nu stannar så länge haha
Givetvis! Hade gärna behållit allt men finns massa kul att prövaKronisk flippare...
Kronisk flippare...
Christies, 16 maj i Geneve går den av stapeln!Valde du att sälja din på Sothebys, Apan?
Christies, 16 maj i Geneve går den av stapeln!
Vad blev slutnotan?Snyggt! Såldes en identisk som din på Sothebys nu i helgen. Trodde det var din som gick.
Förvånansvärt lite. Därav jag undrade om Apan bestämde sig för att säljaVad blev slutnotan?
Den var dock inte fullset och i sämre skick + blir inte lika dyrt i HK. Vi får se om christies har rätt eller fel angående priset, de brukar ju veta vad de gör, och hon jag snackat med där var väldigt positiv.Förvånansvärt lite. Därav jag undrade om Apan bestämde sig för att sälja
Vad siktar du på? ~180?Den var dock inte fullset och i sämre skick + blir inte lika dyrt i HK. Vi får se om christies har rätt eller fel angående priset, de brukar ju veta vad de gör, och hon jag snackat med där var väldigt positiv.
Men sen är det ju som med allt, att det aldrig blir som man vill här i livet och allt går åt helvete, så den lär ju inte sälja ^^
Utrop är 30k CHF, estimate 30-50.Vad siktar du på? ~180?
Utrop är 30k CHF, estimate 30-50.
Edit: detta pris är helt föreslaget av Christies själva, jag har inte sagt något om det. Vilket är det som gör det intressant.
Mja, tycker jag också. Men vi får se. Brukar ju bli bäng priser på auktioner i Schweiz... Samt med phillips DD-auktion i fjol i åtanke... Men jag är jävligt skeptisk.
Det är bara sinnesjukt
Bara hoppas på det bästa någon gång skall man vinna på lotteriet ocksåMja, tycker jag också. Men vi får se. Brukar ju bli bäng priser på auktioner i Schweiz... Samt med phillips DD-auktion i fjol i åtanke... Men jag är jävligt skeptisk.
Jag vet ju att den egentligen är värd ungefär 200-250k med tanke på hur ovanlig den faktiskt är, speciellt när tavlan är immaculate och den kommer med Box, papper, klistermärke m.m. Samt en kalasbra boett. Gäller bara att någon rik arab/thai ska vilja ha den. Men vi får se. Lär ju finnas en del dragplåster på den auktionen.Bara hoppas på det bästa någon gång skall man vinna på lotteriet också
Utrop är 30k CHF, estimate 30-50.
Edit: detta pris är helt föreslaget av Christies själva, jag har inte sagt något om det. Vilket är det som gör det intressant.
Rekord och rekord på phillips DD-auktion (med rätt uppblåsta priser) gick en bruntavlad för 43750 CHF, och en blåtavlad i vitguld för 62500 så 30k på en Important Watches kanske inte är omöjligt ändå. Priserna på såna auktioner är ju lite annorlunda mot mer lokala.Helt galet, hoppas det blir rekord!
Rekord och rekord på phillips DD-auktion (med rätt uppblåsta priser) gick en bruntavlad för 43750 CHF, och en blåtavlad i vitguld för 62500 så 30k på en Important Watches kanske inte är omöjligt ändå. Priserna på såna auktioner är ju lite annorlunda mot mer lokala.
Den ligger i tryggt förvar i bankfacketGråter varje gång jag ser en sån där tavla... otroligt dumt drag att sälja min gamla. Att man aldrig lär sig.
Jasså, du lyckades köpa DJ-tavlan?Den ligger i tryggt förvar i bankfacket
Ja den är rätt bra...Jag vet ju att den egentligen är värd ungefär 200-250k med tanke på hur ovanlig den faktiskt är, speciellt när tavlan är immaculate och den kommer med Box, papper, klistermärke m.m. Samt en kalasbra boett. Gäller bara att någon rik arab/thai ska vilja ha den. Men vi får se. Lär ju finnas en del dragplåster på den auktionen.
Vi får se om christies har rätt, annars är det bara pröva vidare antar jag. Det känns ju dock inte orimligt kan jag tycka.Ja den är rätt bra...
Rolextoppen är orimlig i sig så det är omöjligt att vara säker på något...Vi får se om christies har rätt, annars är det bara pröva vidare antar jag. Det känns ju dock inte orimligt kan jag tycka.
Syftade på min gamla vandringspokal i form av DD:n... som även walle77 och easyrider ägt.Jasså, du lyckades köpa DJ-tavlan?
Fint! Har du lagt upp den någonstans?Syftade på min gamla vandringspokal i form av DD:n... som även walle77 och easyrider ägt.
DJ-trätavlan sitter i en Datejust 116233 just nu.
Fint! Har du lagt upp den någonstans?