Fortfarande typ 50% av listpriset, prisvärtFörsök inte haussa upp era nu . Skämt åsido har jag väl tänkt att 150-170 känns rimligt för en fin i dagens marknad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fortfarande typ 50% av listpriset, prisvärtFörsök inte haussa upp era nu . Skämt åsido har jag väl tänkt att 150-170 känns rimligt för en fin i dagens marknad.
Förlåt - sa jag 160k? Jag menade givetvis 260k!Försök inte haussa upp era nu . Skämt åsido har jag väl tänkt att 150-170 känns rimligt för en fin i dagens marknad.
Mer än 170’ än 150’ för ett bra ex.Försök inte haussa upp era nu . Skämt åsido har jag väl tänkt att 150-170 känns rimligt för en fin i dagens marknad.
Mycket vacker! Är det kinesiska tecken?Tillbaka från service
Stämmer braMycket vacker! Är det kinesiska tecken?
36mm blir inte för litet.Alltså såhär vid jul så får man ett väldigt strakt sug efter en DD… måste göra något åt det tills nästa jul
Men är lite rädd att 36 mm kommer bli allt för litet på mig. 40 mm är en annan prisklass.
så ni får posta på lite mer DD här nu i tråden så jag får ett ännu större sug
God jul!
Tack!36mm blir inte för litet.
Det tycker jag du ska. Kollade några av dina wristshots i senaste inlägg och DD36 kommer vara mkt bättre än DD40.Tack!
Jag får glida in och pröva en 36:a för såhär kan jag inte ha det längre!
Det tycker jag du ska. Kollade några av dina wristshots i senaste inlägg och DD36 kommer vara mkt bättre än DD40.
Personlig åsikt såklart men det där ser inte bra ut, 36mm och flytta den lite högre upp på handleden kommer sitta jättebra på dig!Detta är DD40, 40 sitter bra tycker jag. Men inte bredd att betala de summorna i nuläget. Så skönt att höra att du tycker 36mm skulle fungera bra! Kommer inte bära den dagligen ändå.
Bandhornen nuddar ju inte huden. Klockan ”svävar”. Enligt mig ett tecken på att den är för stor. Sen håller jag med @hejsam om att den borde flyttas upp över knölen. Men smaken är olika. 36mm hade dock definitivt suttit bättre än det därDetta är DD40, 40 sitter bra tycker jag. Men inte bredd att betala de summorna i nuläget. Så skönt att höra att du tycker 36mm skulle fungera bra! Kommer inte bära den dagligen ändå.
Personlig åsikt såklart men det där ser inte bra ut, 36mm och flytta den lite högre upp på handleden kommer sitta jättebra på dig!
Det är nog sant som ni säger, man fastnar lite i 40-42 mm träsket. Nu fick jag lite nytändning om 36:anBandhornen nuddar ju inte huden. Klockan ”svävar”. Enligt mig ett tecken på att den är för stor. Sen håller jag med @hejsam om att den borde flyttas upp över knölen. Men smaken är olika. 36mm hade dock definitivt suttit bättre än det där
Ska han limma fast den då eller?Personlig åsikt såklart men det där ser inte bra ut, 36mm och flytta den lite högre upp på handleden kommer sitta jättebra på dig!
Kan inte vara speciellt bekvämt att ha den så tight.
Jo den sitter inte obekvämt tight alls, det är dessutom långt mycket bekvämare än att bära klockan längst ner mot handen då klockan där är i vägen varje gång man böjer på handleden.Kan inte vara speciellt bekvämt att ha den så tight.
Svårt att avgöra om du är ironisk eller inte. Men det är absolut skönare att ha en klocka stilla över knölen än rasslandes runt handleden. Både mer estetiskt tilltalande och mindre slitsamt för länken.Kan inte vara speciellt bekvämt att ha den så tight.
Är inte ironisk, hur hår måste man inte ha klockan för att den ska sitta fast där?Svårt att avgöra om du är ironisk eller inte. Men det är absolut skönare att ha en klocka stilla över knölen än rasslandes runt handleden. Både mer estetiskt tilltalande och mindre slitsamt för länken.
Inte så hårt? Så länge det inte är obekvämt så kvittar det?Är inte ironisk, hur hår måste man inte ha klockan för att den ska sitta fast där?
Inte alls speciellt hårt? Aldrig fått några märken eller så alls från ngn klocka. Har alltid över knölen.Är inte ironisk, hur hår måste man inte ha klockan för att den ska sitta fast där?