Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den ska in på wishlist!
Trodde inte man kunde köpa dj i guld när superjubilee fanns. Kunde man det?Superjubilee på en day date hade varit en fullträff för mig
Någon som har testat?
YepTrodde inte man kunde köpa dj i guld när superjubilee fanns. Kunde man det?
Du har ju länken och klockan till hands. Bara testa att bytaSuperjubilee på en day date hade varit en fullträff för mig
Någon som har testat?
Där ser man. Kan man fortfarande köpa dj i guld? Dom har inte varit med på hemsidan på många år.
Vad får man räkna med att få ge för en fullset med standardtavla?Söker en 118238 om någon är sugen att sälja
Jag är på jakt efter en DD i vitguld. Är inne på en 118239. Någon som har några tankar? Känns det rimligt att kunna hitta en för runt 200k?
Så bra skick som möjligt är ju önskvärt, inte överdrivet noga med alla tillbehör egentligen. Vilken ref kommer med nya låset?Beror på hur picky du är med skick, gamla låset och tillbehör.
Både gamla och nya låset förekommer på 118239 beroende på årsmodell. Det och pappers/plastcert samt engraved rehaut är det som kan skilja inom refen. Sen naturligtvis oyster resp president.Så bra skick som möjligt är ju önskvärt, inte överdrivet noga med alla tillbehör egentligen. Vilken ref kommer med nya låset?
Okej, hur ser man skillnad på dom. Är ute efter en med presidentlänk.Både gamla och nya låset förekommer på 118239 beroende på årsmodell. Det och pappers/plastcert samt engraved rehaut är det som kan skilja inom samma ref. Sen naturligtvis oyster resp president.
Rätt säker på att infon finns längre bak i tråden men här är gammal resp nytt lås:Okej, hur ser man skillnad på dom. Är ute efter en med presidentlänk.
Tack!Rätt säker på att infon finns längre bak i tråden men här är gammal resp nytt lås:
Så bra skick som möjligt är ju önskvärt, inte överdrivet noga med alla tillbehör egentligen. Vilken ref kommer med nya låset?
Både gamla och nya låset förekommer på 118239 beroende på årsmodell. Det och pappers/plastcert samt engraved rehaut är det som kan skilja inom refen. Sen naturligtvis oyster resp president.
Krispigt exemplar, grattis!Min första DD!
Tack så mycket! Otroligt nöjd med den!Krispigt exemplar, grattis!
Riktigt snyggt med lapis! Övriga har sin charm de medKul att plocka fram och leka lite….
Tydligt att du liksom jag föredrar generationerna med borstade luggar. 4-5 siffriga reffarna. Skarpa fina exemplar!Kul att plocka fram och leka lite….
Snyggt som alltidKul att plocka fram och leka lite….
Bra mixKul att plocka fram och leka lite….
Fantastisk samling! Vad är den blå tavlan kallad?Kul att plocka fram och leka lite….
Tackar, den blåa tavlan är en ”Lapis” tavlaFantastisk samling! Vad är den blå tavlan kallad?