• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Day-Date-tråden

Trevlig söndag på er alla DD-älskare!
75611153-5DB8-4630-8787-D3DFFB3ABB62.jpeg
Riktigt fin!
Bjuder på några dagar gammal bild på en 18238
20230221_123553.jpg

Hej!
Ny här i forumet. Vad tycks om denna? Vet inte så mycket om den men den tillhörde min farfar som gick bort för en tid sedan.

Bilagor

• IMG_20210410_123431~3.jpg
    IMG_20210410_123431~3.jpg
    355.6 KB · Visningar: 87
Kul att spana in i denna tråd ibland och minnas tillbaka. Bästa referensen alla kategorier, femsiffrigt!

1682275059714.jpeg
Jag fick ett hugg av saknad efter en annan blå vitguldare när jag såg att en är till salu på Kaplans. Den skulle ju vara en keeper..... :)
Blir nog en återkomst till DD för mig den dagen jag snubblar över en fin 1803 i gulguld, jag tycker piepan-tavlorna gör så mycket.

Jag fick ett hugg av saknad efter en annan blå vitguldare när jag såg att en är till salu på Kaplans. Den skulle ju vara en keeper..... :)
Blir nog en återkomst till DD för mig den dagen jag snubblar över en fin 1803 i gulguld, jag tycker piepan-tavlorna gör så mycket.
Skick först, komplettera med tavla sen. ☺️

Den på Kaplans är faktiskt en av mina gamla vitguldare. Så det började kittla lite i köptarmen här med..

En bild jag ofta återkommer till är mikebwatches på instagram som postat den här sköna day daten. Ovanligt med spetsiga visare? Stämmer det att dom heter ”cigarette boat hands”? Vad har vi att säga kring dom? Hade gärna haft en daydate i det här utförandet, sjukt fin! 🤩
IMG_6805.jpeg

IMG_6806.jpeg

Tillbaka
Topp