Riktigt fin!Trevlig söndag på er alla DD-älskare!
Bjuder på några dagar gammal bild på en 18238
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin!Trevlig söndag på er alla DD-älskare!
Den där är verkligen inte dum den heller.Riktigt fin!
Bjuder på några dagar gammal bild på en 18238
Och jag hade gärna haft en i vitt guld.Den där är verkligen inte dum den heller.
Jag hade gärna haft även en gul!
Riktigt grym den där!Nu när masspsykosen mattats av kryper jag till korset och erkänner att onyxen är en väldigt trevlig tavla.
Det här kan bli spännande…Hej!
Ny här i forumet. Vad tycks om denna? Vet inte så mycket om den men den tillhörde min farfar som gick bort för en tid sedan.
Stenarna är eftersatta i både bezel/länk. Ref går ej att säga utan du behöver ta av länken och kika. Vad vi vet med säkerhet dock är att din farfar var en riktig chefHej!
Ny här i forumet. Vad tycks om denna? Vet inte så mycket om den men den tillhörde min farfar som gick bort för en tid sedan.
Alltid rätt med stentavlor och bling!Kanske den coolaste tavlan som producerats. ”Rubellite”
Mmm, skulle gärna ha en. Känns inte som det är så många DDs kvar på Klocksnack?Kul att spana in i denna tråd ibland och minnas tillbaka. Bästa referensen alla kategorier, femsiffrigt!
Oklart!Mmm, skulle gärna ha en. Känns inte som det är så många DDs kvar på Klocksnack?
Jag fick ett hugg av saknad efter en annan blå vitguldare när jag såg att en är till salu på Kaplans. Den skulle ju vara en keeper.....Kul att spana in i denna tråd ibland och minnas tillbaka. Bästa referensen alla kategorier, femsiffrigt!
Jag fick ett hugg av saknad efter en annan blå vitguldare när jag såg att en är till salu på Kaplans. Den skulle ju vara en keeper.....
Blir nog en återkomst till DD för mig den dagen jag snubblar över en fin 1803 i gulguld, jag tycker piepan-tavlorna gör så mycket.
Den på Kaplans är faktiskt en av mina gamla vitguldare. Så det började kittla lite i köptarmen här med..Jag fick ett hugg av saknad efter en annan blå vitguldare när jag såg att en är till salu på Kaplans. Den skulle ju vara en keeper.....
Blir nog en återkomst till DD för mig den dagen jag snubblar över en fin 1803 i gulguld, jag tycker piepan-tavlorna gör så mycket.
Skulle vara kall bärs isf
ExaktSkulle vara kall bärs isf
Röd vignette är grym!18238 med vignette-tavla
Helt fantastisk fin, min grail. Ser ut att va utmärkt skick också! Vart fick du tag på detta mirakel?Nu när masspsykosen mattats av kryper jag till korset och erkänner att onyxen är en väldigt trevlig tavla.
Tack!! Är supernöjd. Det tog sin lilla tid och krävdes att jag breddade perspektivet utanför rikets gränser men så bra det blev! Hoppas du lägger vantarna på en i framtidenHelt fantastisk fin, min grail. Ser ut att va utmärkt skick också! Vart fick du tag på detta mirakel?