• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Day-Date-tråden

Nu är man snart med i ligan, inväntar leverans :)
$_57.JPG
Trevligt, du är medveten om att den är ett ihopplock va.

Trevligt, du är medveten om att den är ett ihopplock va.
Vet att bandet är bark och det ska vara ett "vanligt" men gillar mönstret.
Osäker om tavlan, tror att den kanske också är bytt. Är inte så jätte klockkunnig men hoppas på att lära mig lite :)

Senast ändrad:
Vet att bandet är bark och det ska vara ett "vanligt" men gillar mönstret.
Osäker om tavlan, tror att den kanske också är bytt. Är inte så jätte klockkunnig men hoppas på att lära mig lite :)
Det var länken jag tänkte på men gillar du det så är det ju inga problem :)

• Like
Reactions: S88
Blir inte riktigt klok på prissättningen på DD, en på blocket vill ha 75k för en med länk men 45 utan länk är verkligen länken värd 30K.
Mr Watch har en som ser ganska ok ut för 44, men sen ligger de flesta över 70-90. Kan någon guida lite ??

Så var min 18038 tillbaka från service och visarbyte. Tog ganska exakt 4 veckor hos RobE men tyvärr har jag inte lyckats hämta ut den så fick till sist hem den per post (fullt försäkrad genom tredjeparts försäkring).

Spec:
VpM5bu7.png

Och så ett par nytagna bilder:
EO73Hoi.jpg

fXcrcV7.jpg

Tack till ROB-1832 för bra service och bemötande!

Knarkar DD-bilder för närvarande och alltså jäklar vad bra den där boetten är! :)

Tillbaka
Topp