Ytterligare en 118206? Finns ju fan typ 5st på forumet nu! :OAlla dagar är DD-dagar!
Bra tavla!Då var man med DD igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ytterligare en 118206? Finns ju fan typ 5st på forumet nu! :OAlla dagar är DD-dagar!
Bra tavla!Då var man med DD igen
Då var man med DD igen
Då var man med DD igen
Ytterligare en 118206? Finns ju fan typ 5st på forumet nu! :O
Bra tavla!
Sooooon.... Räknar dock iskallt med floppApan, sorry for OT. Men hur har det gått med försäljningen av din DD?
Så för dig står DD:n högre än en sportrolle av modernare modell samt AP - Korrekt?
Stort grattis!
Stort grattis! Den där tavlan är riktigt grym!
Tack!
Hehe, njaa men det är nåt speciellt med DD
Din 18238 sitter säker?
Tack! Tavlan är riktigt bra.
Sooooon.... Räknar dock iskallt med flopp
Grattis, riktigt fet!Då var man med DD igen
Då var man med DD igen
Håller med, DD är något speciellt, och min 18238 sitter 100% säker.
Sålde iväg min 18078 idag till en trevlig KS medlem.. Men fick lite magsår nu då jag flippade den för ev en 116618.
Grattis, riktigt fet!
Mkt bra, otroligt fin tavla! Stort grattis.
Då var man med DD igen
Dåså! Då får man väl börja posta här istället för i date och datejusttråden.
Mycket fin, vill ha!Dåså! Då får man väl börja posta här istället för i date och datejusttråden.
Mmm...Day-Date, !!!
Bidrar med en guldhög
Det är väl idag? Blev den klubbad? Nyfiken af..Sooooon.... Räknar dock iskallt med flopp
Det är väl idag? Blev den klubbad? Nyfiken af..
Yup. Trodde att de hade koll på sin prissättning - sänkte till och med reserven till 25k igår med omförhandlas provision. Är inte förvånad eller besviken på det sättet, är bara besviken på Christies. Hon skulle dock se om hon kunde hitta något annat, men det är ändå lite skumt, var ju rätt många klockor som gick under sitt estimate. Nåväl, livet går vidare.Flopp. Återropad.
Fan va tråkigt! Låter som bra bemötande trots allt. Och skönt att du gick in med rätt inställning. Även om det som är som du säger, lite skumt att den inte gick alls. 25k chf antar jag? Bra mycket konstigare (både positiva och negativa) saker har man ju sett gå många gånger för summor som är ganska "orimliga". På din hade jag inte lyft ögonbrynen om den hade gått dyrt, och verkligen inte för 25k vilket hade känts rimligt för vad det är i min bok.Yup. Trodde att de hade koll på sin prissättning - sänkte till och med reserven till 25k igår med omförhandlas provision. Är inte förvånad eller besviken på det sättet, är bara besviken på Christies. Hon skulle dock se om hon kunde hitta något annat, men det är ändå lite skumt, var ju rätt många klockor som gick under sitt estimate. Nåväl, livet går vidare.
Jag har sagt nu att jag nöjer mig med 19k på fickan (dvs 20k med 5% provision/avgift). Får se om de kan hitta på ngtFan va tråkigt! Låter som bra bemötande trots allt. Och skönt att du gick in med rätt inställning. Även om det som är som du säger, lite skumt att den inte gick alls. 25k chf antar jag? Bra mycket konstigare (både positiva och negativa) saker har man ju sett gå många gånger för summor som är ganska "orimliga". På din hade jag inte lyft ögonbrynen om den hade gått dyrt, och verkligen inte för 25k vilket hade känts rimligt för vad det är i min bok.
Jag har sagt nu att jag nöjer mig med 19k på fickan (dvs 20k med 5% provision/avgift). Får se om de kan hitta på ngt
Lite sent påtänkt nu. Det jag är besviken över är att de skrev typ igår om att det kanske var dags att sänka priset lite, så hann ju inte diskutera så mycket vad som var rätt eller fel att göra...Borde ju verkligen gå för det på ett ställe som C kan man ju tycka.
Det var ju faktiskt lite konstigt. Verkligen i sista sekunden. Hade du åtminstone fått en dag eller två kunde du ju fått klura lite.Lite sent påtänkt nu. Det jag är besviken över är att de skrev typ igår om att det kanske var dags att sänka priset lite, så hann ju inte diskutera så mycket vad som var rätt eller fel att göra...
Sånt är livet. Får hoppas de löser sin fadäs på något snyggt sätt.Det var ju faktiskt lite konstigt. Verkligen i sista sekunden. Hade du åtminstone fått en dag eller två kunde du ju fått klura lite.