Grym tavla, grattis till klockan!Äntligen får man posta här..
Köpte denna av en väldigt trevlig klocksnackare igår!
Tänkte byta till ett mockaband inför sommaren. Någon som har tips? Bra färgcombos?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym tavla, grattis till klockan!Äntligen får man posta här..
Tänkte byta till ett mockaband inför sommaren. Någon som har tips? Bra färgcombos?
Hehe, förstår. Mitt tips är iaf 20-16 och med vanlig söm. Annars finns det nya modeband a la Hermes nu som är heta om man vill klä ner ett finur.Jo jag hörde att det är du som gjort bandet och ja, jag håller med - men vill kunna variera!
En trevlig 19018 kan liva upp tillvaron så här en fredag...
Sjukt fina klockor hörrni!
Brunt mocka?Äntligen får man posta här..
Ja! Har också tänkt brunt med ljusa sömmar, Har kollat på vintage choklad @ singularstraps men den är slut. Får kika vidareBrunt mocka?
Tack!Så snygg!
Årgång?
Vill oxå ha en vitguld
Firar att det snart är helg med att posta några bilder på min första DD som landade i onsdags
Fett!! @Luckyluciano antar jag? Riktigt fet. GrattisFirar att det snart är helg med att posta några bilder på min första DD som landade i onsdags
Stort Grattis!Firar att det snart är helg med att posta några bilder på min första DD som landade i onsdags
Fy så bra! Goa fredagsdinkor!
En 118238 med grön tavla, en 118206 med isblå tavla samt en 118205 /118235 med brun tavla hade varit en liten mysig trio annars. KBK som ungdomen säger!
Den där har jag ollat!
Stort grattis, och en bra start på helgen som sagt!
Fett!! @Luckyluciano antar jag? Riktigt fet. Grattis
Stort Grattis!
Stämmer... otroligt nöjd. Framförallt med tanke på hur mkt bättre skicket var på den jämfört med bilderna.