Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men apan då
Vill bara posta dank memes i denna tråd men den börjar spåra nu. Förlåt.Men apan då
Hahaha du är skön du Is är najsVill bara posta dank memes i denna tråd men den börjar spåra nu. Förlåt.
Förhoppningsvis bild på isad DD efter helgen.
Kämpa apan, upploppet nu, sedan ut med skiten bara.Sista dan med såsse-tavlan FeelsGoodMan
Vad heter urtavlan till denna? Så jäkla fet
Vad heter urtavlan till denna? Så jäkla fet
En av många klubbar av inbördes beundran här på KS bara.Pyramid.
För övrigt: tjatter-tråden #1.
SåjaÄNTLIGEN INGEN ÅNGEST LÄNGRE!!
ÄNTLIGEN INGEN ÅNGEST LÄNGRE!!
Grattis till tjejklockan!
Allt jag hör är jante och lillebrorskomplex.Grattis till tjejklockan!
36 mm & diamanter? It's a .Allt jag hör är jante och lillebrorskomplex.
ÄNTLIGEN INGEN ÅNGEST LÄNGRE!!
Manskomplex om man inte gillar det36 mm & diamanter? It's a .
Cleant!Väntar fortfarande på sms:et från Rob som säger att min nya tavla är inne...
Har en fin guldtavla med matchande champagne open six DW/DWHar någon tavla till 18038 till salu så hojta gärna. Främst stavindex eller stenar!
Låter intressant. Har du någon bild jag kan få kika på?Har en fin guldtavla med matchande champagne open six DW/DW
Skickar ett PMLåter intressant. Har du någon bild jag kan få kika på?
iPhone med det korta skärpedjupet? Sure!Larvade mig lite ute i skärgården idag. Oredigerade iPhone-foton :]
Vet inte vad det betyder men ja, en iPhone 6+ och lite akrobatik!iPhone med det korta skärpedjupet? Sure!
Du är ett geni!Vet inte vad det betyder men ja, en iPhone 6+ och lite akrobatik!
Är prakt-retardDu är ett geni!