Larvade mig lite ute i skärgården idag. Oredigerade iPhone-foton :]
Det syns verkligen Apan !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Larvade mig lite ute i skärgården idag. Oredigerade iPhone-foton :]
men vafan, kan inte hålla på å slänga dig med termer som är för folk med kontoristfisar-jobb med mig!
Snyggt! Grattis
men vafan, kan inte hålla på å slänga dig med termer som är för folk med kontoristfisar-jobb med mig!
Snyggt!!Larvade mig lite ute i skärgården idag. Oredigerade iPhone-foton :]
Mer bilder tack
Ursäkta min okunnighet, men en slät ring på WG? Verkar inte finnas längre om man tittar på Rolex hemsida. När tillverkades de?Självklart min herre, från igår:
De slutade tillverkas ungefär vid årsskiftetUrsäkta min okunnighet, men en slät ring på WG? Verkar inte finnas längre om man tittar på Rolex hemsida. När tillverkades de?
Grym, väldig väldigt fin!Självklart min herre, från igår:
Ursäkta min okunnighet, men en slät ring på WG? Verkar inte finnas längre om man tittar på Rolex hemsida. När tillverkades de?
Slutade tillverkas 2012. Men det verkar ha funnits några hyllvärmare och finns rapporter på att de funnits i lager hos AD's så sent som föra året.De slutade tillverkas ungefär vid årsskiftet
Aha där ser man! Tyckte mig se den på rolex hemsida senast i decemberSlutade tillverkas 2012. Men det verkar ha funnits några hyllvärmare och finns rapporter på att de funnits i lager hos AD's så sent som föra året.
Jag blir osäker nu, de kanske har fel här: http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=412249 ?Aha där ser man! Tyckte mig se den på rolex hemsida senast i december
Välkommen! Mycket bra val av tavla. Ser inte riktigt på bilden, är det en 18238?Äntligen med i klubben efter mycket inspiration ifrån denna tråd!
Äntligen med i klubben efter mycket inspiration ifrån denna tråd!
Den är så jäkla bra! Vill också ha grönt och guld.Äntligen med i klubben efter mycket inspiration ifrån denna tråd!
Hej! Har en 1803 på brunt läderband men tänkte komplettera med ett svart i läder. Var hittar man bästa banden och vilka mått gäller? Är väl 20 mm men sen smalnar (åtminstone mitt) bandet av mot spännet.
Vad är det för färg på tavlan? Jag har ett blått Cordovan från jankoxxx på en med blå tavla, riktigt bra.Hej! Har en 1803 på brunt läderband men tänkte komplettera med ett svart i läder. Var hittar man bästa banden och vilka mått gäller? Är väl 20 mm men sen smalnar (åtminstone mitt) bandet av mot spännet.
Tack, 20-16 alltså.Originalspännen är 16mm. Så för att kunna köra ett sånt så vill du ha 20mm avsmalnande till 16mm.
Det är en champagnetavla men svart är det som gäller. Behövs för de mer formella tillfällena... Snygg blå tavla förresten!Vad är det för färg på tavlan? Jag har ett blått Cordovan från jankoxxx på en med blå tavla, riktigt bra.
Beror på hur känslig/bestämd du är. Finns många olika snitt och tjocklekar på band. Själv föredrar jag ostoppade eller lätt stoppade och istället lite tjockare.Tack, 20-16 alltså.
Det är en champagnetavla men svart är det som gäller. Behövs för de mer formella tillfällena... Snygg blå tavla förresten!