Mykonos hälsar min OQDD välkommen. Har säkert sett 100+ Rolex-klockor på ön men ingen oysterquartz än...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Ser skarp och fin utMykonos hälsar min OQDD välkommen. Har säkert sett 100+ Rolex-klockor på ön men ingen oysterquartz än...
Skarp och fin! Priset var faan bra alltså.Mykonos hälsar min OQDD välkommen. Har säkert sett 100+ Rolex-klockor på ön men ingen oysterquartz än...
Sista bilden matchade fint mot färgerna på klockan, tavlan och stenarna!Larvade mig lite ute i skärgården idag. Oredigerade iPhone-foton :]
Jag välkomnar mig själv till klubben
I'm back!
Sjukt fin! Så mycket stealth på den.I'm back!
Verkligen! En sann drömklocka det där! Stort grattis!!!Sjukt fin! Så mycket stealth på den.
Vet faktiskt inte egentligen, men oqdd bärs lite större tycker jag.Är det skillnad i tjockleken på en OQDD och en vanlig DD?
OQDD är ca 2mm tjockare än 18038 vilket jag tycker märksÄr det skillnad i tjockleken på en OQDD och en vanlig DD?
Finns en till salu om du vill testaÄr det skillnad i tjockleken på en OQDD och en vanlig DD?
Är sugen.Finns en till salu om du vill testa
Sälja din? :OFinns en till salu om du vill testa
Är sugen.
Jaaa asså, jag tror det tyvärr. Bästa klockan någonsin men är så ivrig att testa annat osv. Den ligger på K/S just nu.Sälja din? :O
Aight! Vet känslan. Min va grym, men annat lockar!Jaaa asså, jag tror det tyvärr. Bästa klockan någonsin men är så ivrig att testa annat osv. Den ligger på K/S just nu.
Ja asså den är förbannat trevlig. Men ja... För mycket annat i tankarna.Aight! Vet känslan. Min va grym, men annat lockar!
Förstår det. Målade index är mysigtJa asså den är förbannat trevlig. Men ja... För mycket annat i tankarna.
Är du tillbaka i DD träsket!? Grattis. Ser fin utMykonos hälsar min OQDD välkommen. Har säkert sett 100+ Rolex-klockor på ön men ingen oysterquartz än...
På det lilla viset. Vad är det som lockar, berätta nu.....Aight! Vet känslan. Min va grym, men annat lockar!
Det finns alltid annat Men spontant nått gammalt runk. Antingen i dykarväg med nitad länk eller gärna en 6238!På det lilla viset. Vad är det som lockar, berätta nu.....
kan du inte köpa en 6542 pleaseDet finns alltid annat Men spontant nått gammalt runk. Antingen i dykarväg med nitad länk eller gärna en 6238!
kan du inte köpa en 6542 please
Det finns alltid annat Men spontant nått gammalt runk. Antingen i dykarväg med nitad länk eller gärna en 6238!
Hade med mig min 16800 ja! (Gömmer en bild längst ner, inte suitable för denna tråd)Hehe ja! Någon hade ju med sig en (du?) på DD-gtgn. Det var fan droppen..
6542 är en av mina favoriter, en dag så!kan du inte köpa en 6542 please
Jämfört med PN jaGammalt runk säger du, låter tilltalande
6238 är ju löjligt nice, synd att den är så billig bara.