Mums... Gillar att insertet var sådär lagom mörkblått.Hade med mig min 16800 ja! (Gömmer en bild längst ner, inte suitable för denna tråd)
6542 är en av mina favoriter, en dag så!
Jämfört med PN ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mums... Gillar att insertet var sådär lagom mörkblått.Hade med mig min 16800 ja! (Gömmer en bild längst ner, inte suitable för denna tråd)
6542 är en av mina favoriter, en dag så!
Jämfört med PN ja
Haha efter den där bilden så...Inte för att vara en surkuk, men fan håll er till ämnet
Helvete..Vad fin den är!Inte för att vara en surkuk, men fan håll er till ämnet
Ofta du TOG BORT diamanttavla?!?!?!?!??!?!Platina by night (118206)
Inte för att vara en surkuk, men fan håll er till ämnet
Ofta du TOG BORT diamanttavla?!?!?!?!??!?!
Helvete..Vad fin den är!
Satt tavlan i vid köp eller har du petat i den själv?
Det där får @Porsan svara påEn av mina favoriter!
Säg till när du ska sälja
När jag ursprungligen köpte klockan så valde jag att köpa den med svart stavindex, ADn bytte till den. Ångrade mig dock senare och köpte till denna tavlan.Helvete..Vad fin den är!
Satt tavlan i vid köp eller har du petat i den själv?
Man kan aldrig ta sig ur DD-träsket på riktigt. Det vet alla.Förstår det. Målade index är mysigt
Är du tillbaka i DD träsket!? Grattis. Ser fin ut
fruktansvärt braInte för att vara en surkuk, men fan håll er till ämnet
Right onMan kan aldrig ta sig ur DD-träsket på riktigt. Det vet alla.
Snygg! Bark är verkligen inte fel. Svensk dagskiva är ett måsteDD med inslag av bark o trä
Engelsk eller svensk, jag hade iaf stört mig som fan på en tysk, spansk osvSnygg! Bark är verkligen inte fel. Svensk dagskiva är ett måste
Den här tråden ska ALLTID ligga på förstasidan!!
Du tycker det tillför något till forumet med yttligare en bild på samma klocka?Helt rätt, alltid på första sidan!
Du tycker det tillför något till forumet med yttligare en bild på samma klocka?
Låt oss nu få runka i grupp och dunka varandra på ryggen.Du tycker det tillför något till forumet med yttligare en bild på samma klocka?
Det kan ni gärna göra men det har ni då redan material för? Att lägga upp samma klocka gång på gång för att hålla tråden högt klistrad är trollbeteende.Låt oss nu få runka i grupp och dunka varandra på ryggen.
Intressant resonemang med att bild på samma klocka inte får läggas upp flera gånger. Försök att förankra det i exempelvis Seiko PADI tråden också där den ser exakt likadan ut på varje bild med möjligen nytt armband på några!Det kan ni gärna göra men det har ni då redan material för? Att lägga upp samma klocka gång på gång för att hålla tråden högt klistrad är trollbeteende.
Mycket braHar numera en dubbel! 228238 & 19018
Sjukt bra dubbel. Den passar bra med dig!Har numera en dubbel! 228238 & 19018