Den är äcklig (-t bra)!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Jag kör äldre tavla på min 118239118238 ser ju kunglig ut med 5-siffrig stavindextavla utan lume. Bara att få bandhornen borstade så är man hemma!
Kollade detta när jag var förbi hos AD. @marlun @vaniljglass @Aurum
Halvlänkarna heter extension link XL. Finns såklart en uppsjö av länkvariationer till DD genom åren men kollade gulguldslänkar till 1803, 18238 och 118238 och extension link XL fanns att beställa till alla. Ser ut enligt nedan till 6 siffrig ref.
Snyggt! Jag kör äldre tavla på min 118239
Det är inte samma bit till de olika referenserna, menLite sent men länkbitar från sexsiffrig ref. passar inte på femsiffriga ref. utan modifiering (uppborrning av skruvhålet).
Magisk!Snyggt! Jag kör äldre tavla på min 118239
Lite fler bilder på 18206.
Presidentlänken.
Importmärke/gravering i mitten på boettlocket när klockan skulle in i Frankrike under 90-talet.
Man tackar!Fantastiskt häftig klocka! Föredömligt skick dessutom - riktigt fin, och kul med export-/import-märkningen.
Du som haft gulguldare (och rosé-klockor) - känns denna mer rätt?
Hjälp vad snyggt. Finns inte något att klaga på där inteLite fler bilder på 18206.
Presidentlänken.
Importmärke/gravering i mitten på boettlocket när klockan skulle in i Frankrike under 90-talet.
Alltså det utförandet på klockan är så jäkla sexigt. Gets me every time. #nohomoNice när solen tittar på tavlan! Skiftar i alla dess möjliga färger...
Alltså det utförandet på klockan är så jäkla sexigt. Gets me every time. #nohomo
Det där är magi! Vilken jävla tavla! Nu vart man så sugen att chrono åkte uppHjälp vad snyggt. Finns inte något att klaga på där inte
Ny variant
Vanan trogen, gillart!
Nästan så att man blir religiös, i dubbel bemärkelse..
Är så jävla smygkär i stenar på luggarna.Tavlan är ju rätt nice men resten känns lite väl överströsslad
Undrar hur många sådana bitar som säljs på ett år?