marlun
Guld
Tackar, håller faktiskt med! Sjukt att de är så billiga...Den där är ju typ nästan coolast!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar, håller faktiskt med! Sjukt att de är så billiga...Den där är ju typ nästan coolast!
Är de inte rätt dyra att serva? Kan väl påverka priset isfTackar, håller faktiskt med! Sjukt att de är så billiga...
Vet faktiskt inte!Är de inte rätt dyra att serva? Kan väl påverka priset isf
Är de billiga? Vad borde de kosta?Tackar, håller faktiskt med! Sjukt att de är så billiga...
Är de billiga? Vad borde de kosta?
Det tackar jag för! =)Sista dagen med 19018!
Nymans, ca. 1100kr, 1-2v leveranstid beroende på när i månaden den beställs.Hej,
Vart hittar jag en svensk dagskiva? Nymans? Vad kostar sig?
Tack!Nymans, ca. 1100kr, 1-2v leveranstid beroende på när i månaden den beställs.
Mycket fint!
Pang!
Mycket fint!
Pang!
Köpt den nyligen?
Där ser man.Tackar!
Yes, kom idag i ett byte
Tack! @jarrebarre99Whaaaaaaaat!
Sjukt fet, grattis gubben!
Upp med lite fler bilder.
Tung! Grattis
King! Riktigt jäkla skarp. Så vackert med riktiga bandhorn och inget polerat tjafs. (Sorry 6-sif lövers)Tackar!
Yes, kom idag i ett byte
Grymt Walle! Stort grattis från mig
Fantastisk! Ruggigt sval
Ruggigt fin...i princip helig Graal för mig
Anders Timell har exakt en sån och en SS Chronolink.Provade den här rackarn, inte dum alls på grönt läder.
Nej den är verkligen inte dum! Inte alls min stil, men väldigt snygg måste jag säga!Var länge inne på att byta bort min gulguldare mot en roséguld men har mer eller mindre ändrat mig nu, den gula är inte så dum faktiskt!