• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Day-Date-tråden

Charles_

Rolex
18038 med is och några rubiner :)

468BBDC1-8A02-4DDA-9841-124232871D00_zpsajwmkfdr.jpg
 

Kugghjul

Panerai
OK! Jag har själv köpt i stål från Svensk AD, jag visste inte att de sålde 18k guld också. Jag har för mig jag gav 1099 SEK eller något liknande för det i rostfritt stål, vad ligger de på i guld från AD, ungefär?

Köp av AD. Finns kända fake men vet inte om det finns riktigt bra fake. Den på bilden är solitt guld eller fake om jag ser rätt.

Brukar be min lokala. Men jag har inte helt koll själv tyvärr
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
OK! Jag har själv köpt i stål från Svensk AD, jag visste inte att de sålde 18k guld också. Jag har för mig jag gav 1099 SEK eller något liknande för det i rostfritt stål, vad ligger de på i guld från AD, ungefär?
16 mm finns i stål och guldbelagt stål. Finns även i solitt guld och då även i 18 mm. De är rätt dyra i guld, kostar flera gånger mer men kommer inte ihåg hur mycket mer.
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
@Charles_ (och ni andra med roliga Day Dates) kan ni inte posta lite fler bilder på era, så jag slipper titta på samma jävla Day date post efter post varje gång man öppnar den här tråden? ;)
 
  • Like
Reactions: JLW
Topp